• جمعه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۸
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400122721641
  • منبع : فدراسیون ووشو

عضویت صدیقی در هیأت رییسه کوراش آسیا/ چهار کرسی به ایران رسید

عضویت صدیقی در هیأت رییسه کوراش آسیا/ چهار کرسی به ایران رسید

رییس فدراسیون ووشو ایران به عنوان عضو هیأت رییسه و رییس کمیته روابط بین‌الملل کنفدراسیون کوراش آسیا و اقیانوسیه انتخاب شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مجمع عمومی و انتخاباتی کنفدراسیون کوراش آسیا و اقیانوسیه بعدازظهر امروز (جمعه) در شهر دوشنبه، پایتخت تاجیکستان برگزار شد که محمدرضا نصیری‌نژاد، رییس انجمن کوراش فدراسیون ووشو ایران به عنوان ناظر فدراسیون بین‌المللی کوراش و به نمایندگی از حیدر فرمان، رییس این فدراسیون در مجمع حضور داشت. 

در پایان رأی گیری «کامیل روزیف» مجددًا به عنوان رییس کنفدراسیون کوراش آسیا و اقیانوسیه انتخاب شد. 

امیر صدیقی، رییس فدراسیون ووشو ایران نیز به عنوان عضو هیأت رییسه و هم‌چنین رییس کمیته روابط بین‌الملل این کنفدراسیون انتخاب شد.

کوروش خسرویار نیز به عنوان مدیر فنی (تکنیکال دایرکتور) انتخاب شد. مدیر فنی به صورت مستقیم وارد هیأت رییسه کنفدراسیون خواهد شد. با این حساب ایران دارای دو کرسی در هیات رییسه کنفدراسیون خواهد بود.

هم‌چنین در مجمع امروز حامد عبدالملکی، مدیر روابط عمومی فدراسیون ووشو ایران نیز به عضویت کمیسیون رسانه‌ای کنفدراسیون کوراش آسیا و اقیانوسیه درآمد.

در این مجمع اساسنامه جدید کنفدراسیون کوراش آسیا و اقیانوسیه و هم‌چنین عضویت عربستان سعودی به عنوان عضو جدید به تصویب اعضا رسید. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۱۹:۰۷

از این اتفاقات عجیب در ایران زیاد دیده ایم.

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۱۹:۱۵

ازبکها برای پای کار آوردن ایرانی ها برای توسعه ورزش بومی ازبکستان ، همه کار میکنند و ایرانی ها ثابت کرده اند برای توسعه ورزش بومی ازبکستان تا پای جان ایستاده اند .

avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۹ ۱۳:۵۰

نصییرنژاد رییس انجمن کوراش ایران دیگر ایران نیست و اقامت ازبکستان را دریافت کرده و آنجا اقامت دارد.