• شنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400122821859
  • خبرنگار : 50482

مربی برتر کشتی کشور:

قهرمانان جهانی کشتی در البرز به دنبال شغل می‌گردند

قهرمانان جهانی کشتی در البرز به دنبال شغل می‌گردند

ایسنا/البرز کشتی استان البرز از دیرباز به عنوان یکی از استان‌های مستعد و قهرمان پرور در این رشته در ورزش کشور معرفی شده و تاکنون ورزشکاران و ملی پوشان زیادی از این استان درآوردگاه‌های جهانی حائز کسب مقام شده‌اند.

به گزارش ایسنا، حضور قهرمانان به نام کشتی جهان و المپیک در این استان از جمله پهلوان ابراهیم جوادی، پهلوان مهدی محبی، پهلوان علیرضا حیدری و زنده یاد پهلوان علیرضا سلیمانی علاقه‌مندان به این رشته باستانی و پهلوانی را دو چندان کرده است.

تلاش مربیان کشتی کشور دراین استان سبب شده است تا ورزشکاران به نامی همچون علیرضا کریمی و سجاد غلامی نام البرز را در میادین مختلف جهانی و بین المللی مطرح کنند.

  یکی از این مربیان حمیدرضا جمشیدی است که در سال ۱۳۹۷ به عنوان مربی برتر کشتی کشور از سوی فدراسیون کشتی معرفی شد و هفته گذشته در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مربیان کشتی سال ۱۴۰۰ از وی به عنوان مربی برتر در حوزه ورزش کشتی استان البرز تجلیل به عمل آمد.

 حمیدرضا جمشیدی در گفت و گو با ایسنا می‌گوید: با توجه به استعدادها و ظرفیت‌های خوبی که در کشتی استان البرز داریم اگر این ورزش مورد حمایت بیشتری قرار گیرد، در آینده نزدیک خواهیم توانست در این رشته حرف اول را در قهرمان پروری بزنیم.

این مربی کشورمان یکی از مهمترین دغدغه‌های کشتی گیران البرزی را نداشتن شغل مناسب عنوان کرد و گفت: در حال حاضر چندین قهرمان بین المللی و جهانی در البرز داریم که دغدغه اصلیشان شغل است، همین امر باعث شده که این ورزشکاران در ورزش قهرمانی تمرکز کمتری داشته باشند.

وی بیان کرد: امیدواریم مسئولین استان البرز شرایطی را برای ورزشکاران مهیا کنند تا بتوانند در یکی از سازمان‌ها و یا شهرداری‌ها مشغول به کار شوند تا دغدغه نداشتن شغل بر روی ورزش قهرمانیشان تاثیر نگذارد.

 حمیدرضا جمشیدی اظهار کرد: پس از عدم رویارویی علیرضا کریمی مقابل کشتی گیر رژیم صهیونیستی که درآن زمان بنده به عنوان مربی در کنار وی بودم، فدراسیون جهانی کشتی فعالیت من را به مدت دو سال تعلیق کرد و من را از حضور در تمامی مسابقات جهانی محروم کرد.

وی ادامه داد: در این مدت هیچ شخصی از سوی فدراسیون کشتی به سراغ من نیامد که ببیند آیا من مشکلی دارم یا نه.

جمشیدی گفت: در حال حاضر محرومیتم به پایان رسیده و با حمایت هیات کشتی البرز در خانه کشتی تختی کرج که محل آموزش بسیاری از علاقه‌مندان به کشتی در تمامی رده‌های سنی مختلف است مشغول مربیگری هستم .

این مربی برتر کشتی کشوربیان کرد: به لطف خدا و با تلاش ورزشکاران پس از چندین سال تیم البرز توانست دررده جوانان نایب قهرمان کشور شود.

وی گفت: این قهرمانی را به فال نیک می‌گیریم و امیدوار هستیم  در سال‌های آینده عنوان قهرمانی مسابقات کشوری و حتی جهانی را به دست بیاوریم .

جمشیدی گفت: استعدادهای به نامی در رده نوجوان همچون حسین آقایی، عباس لشگری و پرهام اینانلو در کشتی البرز وجود دارد که درآینده نزدیک از این ورزشکاران بیشتر خواهیم شنید.

وی خاطر نشان کرد: حامیان زیادی در طی این چند سال برای موفقیت کشتی البرز تلاش کردند که از همه این عزیزان تشکر و قدردانی می کنم.

 وی در پایان اظهار امیدواری کرد: امیدوارم سال جدید سال کشتی استان البرز در جهت کسب موفقیت‌های کشوری،آسیایی و جهانی باشد، این امر بدون حمایت هیات کشتی استان البرز تحقق پیدا نخواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha