• شنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1400122822042
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

۳۰۰۰ کلانتری و پاسگاه در آمادگی کامل برای اجرای طرح نوروزی

۳۰۰۰ کلانتری و پاسگاه در آمادگی کامل برای اجرای طرح نوروزی

فرمانده قرارگاه نوروزی ابوذر با اعلام آمادگی کامل یگان های تابعه پلیس پیشگیری در سراسر کشور برای خدمت رسانی به مردم در ایام نوروز، از اتخاذ تمهیدات ویژه به منظور تامین نظم و امنیت عمومی و حفظ آرامش شهروندان در تعطیلات سال جدید خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار "مهدی معصوم بیگی" در چهارمین جلسه قرارگاه نوروزی ابوذر پلیس پیشگیری، در خصوص تمهیدات قرارگاه نوروزی ابوذر برای تامین امنیت تعطیلات سال جدید که از روزهای پایانی سال آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت گفت: در جریان این ماموریت مهم، ۳۰۰۰  کلانتری و پاسگاه به صورت شبانه‌روزی با آمادگی کامل در راستای تامین امنیت عمومی کشور تلاش خواهند کرد.

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از سرقت و اقدام قاطعانه و سریع در پیشگیری از وقوع جرایم، نزدیک به ۶۰۰۰ گشت انتظامی خودرویی، موتوری و پیاده متشکل از یگان های امداد، کلانتری ها و پاسگاه‌ ها با استعداد نزدیک به ۱۶ هزار نفر نیروی انسانی، برقراری نظم و امنیت در سطح محلات سراسر کشور را در دستور کار قرار داده اند.

وی گفت: بیش از ۹۳ هزار نفر از کارکنان پایور، وظیفه، پلیس‌ افتخاری، بسیج و پلیس یاران (نگهبان محله) در هماهنگی کامل و هم‌افزایی لازم خدمات مورد نیاز شهروندان را ارائه خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه نوروزی ابوذر خاطرنشان کرد: علاوه بر آمادگی کامل کارکنان یاد شده برای شرکت در ماموریت تعطیلات پایان سال، یگان‌های حفاظت از دستگاه های اجرایی نیز به سهم خود ایفاگر نقش ارزنده در تامین نظم و امنیت عمومی، حفاظت از سرمایه های ملی و مردمی و عرصه های منابع طبیعی هستند.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان و در تمامی نقاط کشور حافظ آسایش و امنیت هموطنان در ایام نوروز خواهد بود، اظهار امیدواری کرد با همکاری و همیاری مردم با پلیس شاهد نوروزی بدون حادثه، امن و ایمن برای همه شهروندان باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha