• شنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400122822049
  • خبرنگار : 50038

نصب ۶۵ المان و استند نوروزی در جهان شهر ملایر

نصب ۶۵ المان و استند نوروزی در جهان شهر ملایر

ایسنا/همدان شهردار ملایر گفت: در راستای زیباسازی شهر، ایجاد محیطی با طراوت و بهاری، ارتقای کیفیت منظر، هویت‌بخشی به فضاهای شهری، تقویت حال و هوای نوروزی در سطح شهر و اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱، بیش از ۶۵ المان و استند نوروزی در نقاط مختلف سطح شهر نصب شده است.

مجید فرجی در گفت‌وگو با ایسنا، با تقدیر از تلاش‌های شبانه ‌روزی نیروهای خدوم اداره سیما و منظر شهری در آذین ‌بندی و فضاسازی گسترده شهر، همزمان با اعیاد شعبانیه و نوروز ۱۴۰۱، افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به عنوان متولی ساخت و نصب المان‌های مناسبتی، فضای عمومی شهر را با نصب المان‌های ویژه نوروز برای استقبال از سال نو آماده می ‌کند.

نصب ۶۵ المان و استند نوروزی در جهان شهر ملایر

وی اظهارکرد: المان‌های نوروزی شامل المان‌های دعای تحویل سال، مادربزرگ نوروزی، تخم‌ مرغ‌های رنگی، المان نوری سیب، نهنگ، کرگدن، المان اوریگامی ببر، اوریگامی گاو، دخترک و جعبه کادو، عینک، اسب نوری، اسب و کالسکه نوری، المان‌های نوری چتر، درخت و بچه، المان‌ گلدان‌های گل، فرش، پروانه‌ها، چرخ و فلک، طاووس و بیش از ۱۵ ست هفت‌ سین هستند.

نصب ۶۵ المان و استند نوروزی در جهان شهر ملایر

فرجی با بیان اینکه مجموعه اقدامات طرح استقبال از بهار با هدف تغییر حال و هوای شهر برنامه‌ریزی شده‌اند، تصریح کرد: در این راستا، با توجه بیشتر به پاکیزگی شهر، آذین ‌بندی وفضاسازی شهر با نصب ۱۵ هزار متر ریسه الوان، تعویض پرچم‌های فرسوده، نصب بیش از هزار و ۵۰۰ عدد پرچم رنگی در سطح شهر، شستشو و رنگ ‌آمیزی۶۰ هزار متر از جداول سطح شهر، رنگ ‌آمیزی مبلمان شهری و بازسازی و رنگ‌آمیزی المان‌های قدیمی انجام شده است.

شهردار ملایر با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری شهرداری ملایر در ایام تعطیلات نوروز آماده خدمات‌رسانی به مسافران و شهروندان است؛ اظهارکرد: کلیه بوستان‌های سطح شهر برای حضور شهروندان و مسافران در ایام تعطیلات نوروز مهیا شده است.

نصب ۶۵ المان و استند نوروزی در جهان شهر ملایر

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha