• شنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400122822116
  • خبرنگار : 50225

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور:

تلاش برای تحکیم جمهوری اسلامی، بزرگترین حسنه است

تلاش برای تحکیم جمهوری اسلامی، بزرگترین حسنه است

ایسنا/خوزستان دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: هر کسی برای تحکیم جمهوری اسلامی تلاش کند بزرگترین حسنه را در زندگی خود انجام داده است و همراه خود محبت خدا، اهل بیت (ع) و شهدای گرانقدر را خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، سردار نادر ادیبی در مراسم گشایش نمایشگاه فرهنگی «آب تیمور» که امروز (۲۸ اسفند ۱۴۰۰) انجام شد، اظهار کرد: این منطقه یادآور رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس در روزهای آغازین جنگ و عملیات بیت‌المقدس است که باید این نقاط برجسته و حوادث آن ایام برای مردم به نمایش گذاشته شود که بدانند چه حماسه‌هایی آفریده شده تا از اسلام حفاظت شود.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان برای رفع بلاها از سر کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی همه هستی خود را تقدیم اسلام کردند و راه را برای سلطه بر کشور بستند که در نهایت موفق شدند کشور را به سلامت از آن دوران سخت عبور دهند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: با وجودی که همه کفر در مقابل تمامیت اسلام ایستاد ما با رمز ایمان و توکل به خدا موفق شدیم که باید این موضوع برای مردم بازگو شوند.
ادیبی بیان کرد: این حقایق دقیق و درست از اسلام و ایرانی اسلامی در آن دوران باید به مردم یادآوری شوند.

وی خاطرنشان کرد: در آن دوران رزمندگان موفق شدند راه سلطه شیاطین و استکبار را بر کشور ببندند و اکنون وظیفه همه متولیان امر انقلاب اسلامی به ویژه مجموعه راهیان نور این است که مسیرهای رفتن به سمت خدا و سعادت واقعی را باز کنند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: همه هجمه‌ها برای به تزلزل درآوردن اراده‌ و افکار مردم ما است. باید موانع را برداریم تا مردم به سمت سعادت واقعی بروند.

ادیبی بیان کرد: مردمی که به سمت راهیان نور می‌آیند در جست‌وجوی راه سعادت هستند و مسیر سعادت چیزی جز قدم نهادن در راه خدا و عشق به فضایل ملت ایران نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha