• شنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1400122822217
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

تلاش برای تامین ۱۲۵ هزار مسکن ملکی کارکنان انتظامی

تلاش برای تامین ۱۲۵ هزار مسکن ملکی کارکنان انتظامی

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور با تاکید بر لزوم توسعه اشراف اطلاعاتی و ارتقای توان عملیاتی، گفت: تلاش ها برای تامین ۱۲۵ هزار مسکن ملکی و ۶۰ هزار منزل سازمانی ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، سردار محمد شرفی در دومین نشست قرارگاه نوروزی انتظامی استان ایلام  اظهار کرد: اولویت اصلی پلیس، استفاده از فناوری های روز در ماموریت ها بوده  که در این راستا گام های اساسی برداشته شده که همچنان در کنار استفاده از فناوری های روز، بر توسعه اشراف اطلاعاتی و ارتقاء توان عملیاتی تاکید داریم.

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه های ما بهبود وضعیت  معیشتی کارکنان انتظامی  با  محوریت  تامین  ۱۲۵ هزار مسکن  ملکی و  ۶۰ هزار منزل سازمانی است و خوشبختانه  ساز و کار آن با فراهم سازی ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه ، فراهم شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده  فرماندهی کل انتظامی کشور در ادامه با بیان  اینکه پیش از اجرای طرح‌های نوروزی، برنامه ریزی های خوبی در راستای تقویت حوزه تعاملی، تدوین طرح ها ، تحلیل اطلاعات و ... صورت گرفته است، اضافه کرد: در اجرای ماموریت ها، اصل پیش بینی و پیشگیری باید مد نظر نیروهای پلیس قرار گیرد.

سردار شرفی با تاکید بر جذب و تربیت  نیروی انسانی کارآمد، متخصص و متعهد یادآور شد: اقدامات خوبی برای ارتقای شاخص‌های استحکام درونی سازمان و تقویت بنیه دینی و انقلابی نیروهای پلیس آغاز شده و در این زمینه برنامه های فرهنگی و صیانتی را به جد دنبال می کنیم.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به ماموریت های پایانی سال گفت: در این راستا نیز تدابیر لازم اندیشیده شده و به عنوان مسائل راهبردی از طریق معاونت عملیات انتظامی کل کشور به انتظامی تمام استان ها ابلاغ شده است.

این مقام ارشد انتظامی به ماموریت پلیس در تعطیلات نوروز نیز  اشاره و خاطر نشان کرد: تامین نظم، امنیت و مدیریت ترافیک از مهمترین  اولویت های پلیس بوده و برای آن برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha