• شنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400122822219

استاندار قم:

افزایش چشمگیر فروش نفت یکی از توفیقات دولت مردمی است

افزایش چشمگیر فروش نفت یکی از توفیقات دولت مردمی است

ایسنا/قم استاندار قم، افزایش چشمگیر فروش نفت را یکی از توفیقات دولت مردمی عنوان کرد و گفت: با وجود تداوم تحریم‌های ظالمانه، شاهد بهبود اوضاع اقتصادی کشور و مبادلات بین‌المللی هستیم.

محمدتقی شاه‌چراغی، استاندار قم، در آیین تکریم و معارفه فرماندار قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، خلوص نیت ایثارگران در دفاع مقدس را الگویی برای مردم و مسئولان دانست و عنوان کرد: اگر برای رضای خدا کار کنیم، اقدامات ما با عنایات پروردگار اثربخش خواهند بود.

وی با اشاره به گشایش‌های به وجود آمده بعد از روی کار آمدن دولت انقلابی و خدمتگزار، اظهار کرد: با وجود تحریم‌های گسترده، عملکرد دولت جدید در حوزه‌های مختلف خصوصاً اقتصادی، مطلوب بوده است.
وی افزایش چشمگیر فروش نفت را یکی از توفیقات دولت مردمی عنوان کرد و گفت: با وجود تداوم تحریم‌های ظالمانه، شاهد بهبود اوضاع اقتصادی کشور و مبادلات بین‌المللی هستیم.
شاه‌چراغی با قدردانی از تلاش‌های فرماندار سابق، تصریح کرد: امیدواریم تغییر در مدیریت فرمانداری قم، زمینه‌ساز حاکمیت افکار نو و افزایش سرعت و تحرک و پویایی بیشتر در مسیر توسعه قم باشد.
وی وجود نگاه جدید به مدیریت شهری و افزایش تعامل با مجموعه‌ شهرداری را یکی از دلایل انتخاب فرماندار جدید قم دانست و بیان کرد: تفکر جهادی، شناخت نسبت به پهنه‌ شهری قم و ارتباط با گروه‌های جهادی از دیگر ویژگی‌های آقای ذاکریان است.
شاه‌چراغی افزود: امیدواریم فرماندار جدید قم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردم و خیرین و هماهنگی با ادارات دولتی، زمینه‌ بهبود شاخص‌های توسعه‌ای در شهرستان قم را فراهم کند.

فرمانداری خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم است

مرتضی حیدری، فرماندار سابق قم، نیز ضمن ارائه‌ گزارشی از فعالیت‌های خود عنوان کرد: فرمانداری در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم است و توفیق مسئولان در رفع مشکلات شهروندان نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان و تعامل مسئولان مدیریت شهری با این نهاد است.
عباس ذاکریان سرپرست فرمانداری قم هم در این مراسم بابیان اینکه فرمانداران نقطه‌ وصل مردم و نظام هستند اظهار کرد: مأموریت اصلی این نهاد در دوره‌ جدید، کار شبانه‌روزی برای مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha