• شنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۰:۲۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400122822297
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اصفهان:

کالاهای اساسی به اندازه کافی در بازار موجود است

کالاهای اساسی به اندازه کافی در بازار موجود است

ایسنا/اصفهان فرماندار اصفهان گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شب عید به اندازه کافی در بازار با قیمت تثبیت شده موجود است.

محمد علی احمدی در جلسه تنظیم بازار شهرستان با بیان اینکه با پیگیری‌های استاندار تمام کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شهرستان فراهم شده است، اظهار کرد: ظرفیت بسیار خوبی در شهرستان اصفهان در زمینه تامین کالاهای اساسی و عرضه این کالاها در سراسر فروشگاه‌ها و به ویژه فروشگاه‌های کوثر فراهم شده است.

وی افزود: انتظار داریم با توزیع به موقع کالاهای اساسی در فروشگاه‌ها، شهروندان بتوانند بدون دغدغه و در آرامش کامل مایحتاج خود را تامین کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمدی با بیان اینکه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شب عید به اندازه کافی در بازار موجود است، گفت: مسئله نظارت بر قیمت کالاها و تسهیل دسترسی مردم به آن‌ها همواره یکی از اولویت‌های مدیریت شهرستان است و برای ما پذیرفتنی نیست که با فراهم بودن این ظرفیت‌ها شاهد عرضه نامطلوب کالاهای اساسی باشیم.

فرماندار اصفهان با اشاره به اینکه همه در یک مجموعه قرار داریم و باید با تلاش و همراهی یکدیگر بهترین شرایط را برای مردم رقم بزنیم، گفت: با تدابیر و پشتکار دولت سیزدهم امسال شاهد بهبود بازار و ثبات قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم هستیم. 

وی توزیع عادلانه کالاهای اساسی در تمام نقاط شهرستان را مورد تاکید قرار داد و از مدیران دستگاه‌های مربوط خواست برای روستاهای شهرستان نیز تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

احمدی با اشاره به تشکیل تیم‌های بازرسی از اصناف با محوریت فرمانداری، گفت: تیم‌های متعدد بازرسی متشکل از دستگاه‌های مسئول از قبیل بهداشت، اتاق اصناف، دادستانی، تعزیرات، نیروی انتظامی و ... تشکیل و به طور مستمر از واحدهای صنفی بازرسی و با متخلفان در زمینه‌های گران‌فروشی، عدم رعایت بهداشت، کم فروشی  و احتکار برخورد می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha