• یکشنبه / ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۹
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400122922529
  • خبرنگار : 71451

نمایشگاه هوایی دزفول میزبان زائران راهیان نور است

نمایشگاه هوایی دزفول  میزبان زائران راهیان نور است

فرمانده پایگاه هوایی وحدتی دزفول گفت:نمایشگاه هوایی پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا امروز افتتاح شده و از یکم تا ۱۱ فروردین ماه همه روزه در دو نوبت صبح و عصر

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ دوم خلبان جواد ولدی در آیین گشایش نمایشگاه هوایی دزفول با اشاره به عملکرد این پایگاه در روزهای آغازین جنگ تحمیلی روایت کرد: پایگاه هوایی دزفول در دفاع مقدس اولین پاسخ جانانه را با رمز مقاومت به دشمن بعثی داد و نشان داد که هیچ قدرتی نمی تواند حتی زره ای از خاک این سرزمین را تصاحب کند. دشمن بعثی با ۱۹۶ فزوند عوغاپیما به نقاط مختلف حمله کرد و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ۱۴۱ فروند پاسخ بسیار خوبی به آنها داد.

فرمانده پایگاه هوایی وحدتی دزفول ادامه داد: با توجه به سرعت و انعطاف پذیری نیروی هوایی ارتش در کمتر از یک‌ روز مقاومت شکل گرفت و در روز اول جنگ پاسخ محکمی به نیروهای متجاوز داد. نیروی هوایی درسی به دشمن داد تا هرگز کسی نگاه خصمانه‌ای به ایران نداشته باشد. پایگاه هوایی دزفول نیروی فنی پرتلاش و جهادگری دارد که بدون ریا انجام وظیفه می‌کنند.


سرتیپ دوم خلبان ولدی با قدردانی از تلاش همکاران در سال گذشته برای تحقق فرامین حضرت آقا و فرمانده نیروی هوایی ارتش بیان‌ کرد: این نیروها در رزمایش‌های بسیار موفقی شرکت کردند که با اصول جنگ همراه بوده است. تدارک‌ برپایی نمایشگاه هوایی دزفول به دستور رهبر معظم انقلاب و فرمانده نیروی هوایی از پنجم اسفندماه آغاز شد و همکاران به این فرمان لبیک‌ گفتند و در کوتاه‌ترین زمان نمایشگاه را برپا کردند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از اول فروردین ماه میزبان کاروان‌های راهیان نور و مسافران‌ نوروزی است، افزود:  نمایشگاه هوایی پس از  دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا امروز افتتاح شده و از یکم تا ۱۱ فروردین ماه همه روزه در دو نوبت صبح و عصر به ترتیب از ساعات ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۵:۰۰ الی ۱۸:۰۰ آماده بازدید علاقه مندان و کاروان‌های راهیان نور است.

وی افزود: دستاوردهای نیروی هوایی الهی در تأمین امنیت آسمان کشور بخش ویژه این نمایشگاه و پرواز نمایشی جنگنده‌های این پایگاه بر فراز نمایشگاه هوایی راهیان نور امسال، همانند سالهای گذشته از جمله برنامه‌های مهیج نمایشگاه پایگاه شکاری وحدتی خواهد بود. افتخار داریم برای اولین بار طی سال‌های برگزاری نمایشگاه هوایی راهیان نور میزبان بیش از سه هزارو ۵۰۰ نفر از زائرین در ایام نوروز باشیم و انشااله در سال‌های آینده با ثبت نمایشگاه هوایی راهیان نور این پایگاه به عنوان یکی از یادمان‌های راهیان نور کشور خدمات بیشتری به زائرین ارائه کنیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha