• یکشنبه / ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400122922685
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

شهردار کاشان:

خطه سیلک آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

خطه سیلک آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

ایسنا/اصفهان شهردار کاشان گفت: مدیریت شهری پس از دو سال وقفه در میزبانی از گردشگران نوروزی، آماده استقبال متفاوت از  عید نوروز و میزبانی میهمانان خطه سیلک است.

حسن بخشنده امنیه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرداری کاشان با مشارکت مجموعه ستاد تسهیلات سفر، اقدام‌های مختلفی را در حوزه‌های  پنجگانه ترافیکی، فرهنگی، اجتماعی، اقامتی، رفاهی و همچنین ارتباطات و رسانه‌ برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: ستاد پذیرش و اسکان در ورودی‌های شهر شامل بلوار امام رضا(ع)، میدان بسیج و شهرداری راوند به منظور استقبال از گردشگران نوروزی ساماندهی و راه‌اندازی شده است .

شهردار کاشان تصریح کرد: آماده‌سازی مکان‌های فرهنگی و ورزشی شهرداری کاشان جهت اسکان و خدمت‌رسانی به میهمانان و گردشگران، برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری به همراه برنامه‌های گوناگون در نقاط مختلف شهر برای استفاده شهروندان از دیگر برنامه‌های نوروزی کاشان است.

بخشنده امینه با اشاره به اهمیت تسهیل در عبور و مرور شهروندان و گردشگران در ایام نوروز، گفت: ساماندهی و توسعه پارکینگ‌های شهری، راه‌اندازی اینترنت شهری در ورودی‌های کاشان، طراحی و تولید نقشه و اپلیکیشن جامع گردشگری از دیگر برنامه‌های استقبال از گردشگران در تعطیلات نوروزی است.

وی، گفت: علاوه بر تولیدات رسانه‌ای و برنامه‌های فرهنگی، پخش و نمایش تبلیغات محیطی برای معرفی میراث ملموس و ناملموس کاشان بزرگ نظیر خانه‌های تاریخی، مشاهیر و مفاخر، آیین‌ها و سنت‌ها و.... انجام خواهد شد.

بخشنده امنیه با اشاره به انتخاب کاشان به عنوان پایتخت نهج‌البلاغه، افزود: تهیه و توزیع بروشور و نصب تابلوهایی با مضمون فرازهایی از نهج‌البلاغه برای استفاده عموم و ترویج مفاهیم والای این کتاب از دیگر برنامه‌های نوروزی شهرداری کاشان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha