• یکشنبه / ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۴
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1400122922748
  • خبرنگار : 71452

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه اعلام کرد؛

آغاز حمایت از طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

آغاز حمایت از طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به هزینه‌ بالای تأمین مسکن به عنوان یکی از عوامل به تأخیر افتادن ازدواج ‏دانشجویی، یکی از اولویت‌های اساسی این معاونت در سال ‏‏۱۴۰۱ را تأمین مسکن مناسب برای دانشجویان عنوان کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مفدا، دکتر سمیه اسماعیلی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به این نکته که یکی از برنامه‌های دانشگاه تأمین مسکن مناسب برای دانشجویان متأهل است، بیان کرد: مشکل کمبود خوابگاه متأهلی در سال‌های اخیر نگرانی بسیاری را برای ‏دانشجویان ایجاد کرده‌است؛ به گونه‌ای که تحصیل دانشجویان متأهل در مقاطع تحصیلات تکمیلی با مشکلات ‏فراوانی روبه‌رو است.‏

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، هزینه‌ بالای تأمین مسکن را یکی از عوامل به تأخیر افتادن ازدواج ‏دانشجویی برشمرد و افزود: یکی از اولویت‌های اساسی برنامه‌ معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در سال ‏‏۱۴۰۱، تأمین مسکن مناسب برای دانشجویان است.

وی تصریح کرد: نخستین قدم به منظور تحقق این مهم، تخلیه‌ خوابگاه ناامن شهید مسلم‌زاده و انتقال ‏دانشجویان متأهل ساکن آن به مجتمع خوابگاهی شهید عباس‌پور است، که با این اقدام، امکان به‌سازی و ‏ایمن‌سازی ساختمان قدیمی و فرسوده‌ی خوابگاه شهید مسلم‌زاده پس از گذشت سال‌ها مهیا می‌شود.

دکتر اسماعیلی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) و فرا رسیدن نوروز باستانی، از همراهی صمیمانه‌ دانشجویانی که به‌سرعت خوابگاه را ‏برای انجام تعمیرات اساسی تخلیه نمودند و خانواده‌ ایشان، قدردانی کرد.

‏پس از جابه‌جایی خانواده‌هایی از دانشجویان متأهل و در آستانه‌ سال نو، از سوی از معاونت دانشجویی فرهنگی ‏دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، هدیه‌ای برای دانشجویان متأهل ساکن در مجتمع خوابگاهی شهید عباس‌پور فرستاده شد.‏ مهندس ‏افشین شکیبا، رییس اداره‌ خوابگاه‌ها به نمایندگی از معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه به دیدار دانشجویان ‏متأهل ساکن این مجتمع رفت و ضمن ابلاغ پیام تبریک دکتر اسماعیلی، هدیه‌ای را به خانواده‌ها تقدیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha