• یکشنبه / ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۷:۲۹
  • دسته‌بندی: انرژی هسته‎‌ای
  • کد خبر: 1400122922785
  • خبرنگار : 71049

پیام نوروزی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران

در مسیر توسعه دستاوردهای فنّاوری صلح‌آمیز هسته‌ای کوشا خواهیم بود

در مسیر توسعه دستاوردهای فنّاوری صلح‌آمیز هسته‌ای کوشا خواهیم بود

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی فرا رسیدن نوروز خجسته باستانی و آغاز سال 1401 شمسی را به یکایک هم‌میهنان عزیز و گرانقدر در سراسر جهان تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام محمد اسلامی به شرح زیر است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم

با ستایش و نیایش به درگاه پروردگار سبحان و همزمان با ایّام فرخنده و مبارکِ میلاد جان جهان و قطب عالم امکان، حضرت بقیه‌الله اعظم (اروحنا فداه) بر خود فرض می‌دانم تا در آستانه ورود پیروزمندانه ملّت تمدّن ساز و انقلابی ایران به سده جدید خورشیدی، فرا رسیدن نوروز خجسته باستانی و آغاز سال 1401 شمسی را به یکایک هم‌میهنان عزیز و گرانقدر در سراسر جهان بویژه تلاشگران و متخصصّان افتخارآفرین صنعت هسته‌ای کشور در جای جای ایران اسلامی تبریک و شادباش عرض نمایم.
 
زکوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی        از این باد ار مدد جویی چراغ دل برافروزی

نوروز، روز نو شدن و دگرگونی، فروردین، ماه تجدید حیات طبیعت و بهار، فصل شکوفایی گل‌ها و زدودن غم از دل‌هاست، خاصه اینکه این ایام خجسته با عید بزرگ شعبان المعظم تقارن دارد. این تناسب مبارک نوید مضاعف شادی و بهجت است که جسم و جان انسان را تازه و معطر نگاه می‌دارد.
 
« مده دل به غم تا نکاهد روان »

در چنین ایام خجسته‌ای چهره‌ای گشاده، دلی آرام، قلبی با صفا و تنی سالم برای همه هم‌وطنان عزیز از خدای مهربان مسألت دارم.

اینک در آستانه سده جدید خورشیدی ملّت بزرگ ایران و فرزندان برومند این سرزمین با تأسّی به تعالیم و رهنمودهای داهیانه خلف صالحِ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای (مُدَّ ظلّهُ العالی) در میدان تأسیس و تحکیم پایه‌های تمدّن نوین اسلامی گام نهاده و می‌کوشند تا با بهره‌مندی از میراث فرهنگ اصیل ایرانی – اسلامی هنگامه‌ای دیگر برپا کنند و نقشی ماندگار از خود بر صحیفه روزگار به یادگار نهند.

در این میان، سربازان و فرزندان معنوی رهبر حکیم نظام مقدّس اسلامی در سازمان انرژی اتمی ایران همراه و همگام با دیگر اقشار جامعه ایرانی با معمار و طلایه‌دارِ احیای تمدّن اسلامی پیمان می‌بندند تا بیش از پیش در مسیر گسترش علوم و فنون نوین و توسعه دستاوردهای فنّاوری صلح‌آمیز هسته‌ای در پهنه ایران اسلامی کوشا باشند و وظیفه دینی و ملّی خویش را به نیکوترین وجه به انجام رسانند؛ باشد تا خداوند متعال همچون گذشته، میهن عزیز اسلامی را مشمول الطاف و عنایات خویش قرار دهد و باران رحمت خود را بر جوامع مسلمان خاصّه جامعه ایرانی و ملّت قدرشناس و مقاوم ایران نازل فرماید. بِمنّه و کرمِه
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha