• دوشنبه / ۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401010100109
  • خبرنگار : 71649

کرونا به تیم ملی زد/ بحران یا فرصتی برای ذخیره‌ها؟

کرونا به تیم ملی زد/ بحران یا فرصتی برای ذخیره‌ها؟

پنج بازیکن اصلی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقابل کره جنوبی غایب خواهند بود. غیبتی که می‌تواند معادلات اسکوچیچ و تیم ملی را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش ایسنا، پس از غیبت سعید عزت‌اللهی و صادق محرمی دو بازیکن فیکس تیم ملی ایران به دلیل محرومیت اکنون خبر رسیده که تست کرونای سامان قدوس، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش مثبت اعلام شده و این بازیکنان به احتمال زیاد نمی‌توانند تیم ملی را بازی مهم برابر کره همراهی کنند.

همچنین تست کرونای حمید استیلی، مدیر تیم ملی نیز در اردوی تیم ملی مثبت اعلام شده است.

سایت فدراسیون فوتبال نوشته که تست کرونای مهدی طارمی مهاجم پورتو، قدوس و جهانبخش مثبت شده است و بر این اساس غیبت پنج بازیکن اصلی تیم ملی خبر خوشایندی برای دراگان اسکوچیچ نیست و به نظر می‌رسد این مربی باید بازیکنان ذخیره‌اش را در مقابل کره جنوبی به میدان بفرستد.

با این حال شاید این موضوع فرصت خوبی برای بازیکنانی باشد که مدت‌ها به دنبال حضور در ترکیب اصلی تیم ملی بودند، این بازیکنان می‌توانند توانایی خود را در دیدار مقابل کره جنوبی به نمایش بگذارند. البته انتخاب بازیکنان جایگزین برای سرمربی تیم ملی کار راحتی نخواهد بود.

ترکیب تیم ملی مقابل کره به هم خورده است. اسکوچیچ باید روی لبه تیغ راه برود و تیم خود را از این وضعیت خارج کند.

باید دید تیم ملی بدون بازیکنان اصلی خود چه عملکردی را در دیدار مقابل کره‌جنوبی به نمایش خواهد گذاشت.

تیم ملی ایران پنج‌شنبه چهارم فروردین در نهمین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی ساعت 15:30 دقیقه به وقت تهران در سئول به مصاف تیم ملی کره جنوبی برود.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۱ ۱۱:۱۱

در این گروه قرار گرفتن که طلسم شکنی نمی خواهد این همه پول این ملت بدبخت را ریختید توی جیب اقالی مربی خارجی تازه به دنبال طلسم شکنی هم هستید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۱ ۱۸:۳۴

دست اسکوچیچ بسته نیست.ما بهترین هامون رو تو ذخیره داریم.فقط طارمی کمی جای خالیش حس میشه که با یک ترکیب خوب میتونیم این خلاء رو تا حدودی جبران کنیم