• دوشنبه / ۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1401010100171
  • خبرنگار : 71475

زلنسکی حکومت نظامی را ۳۰ روز تمدید کرد

زلنسکی حکومت نظامی را  ۳۰ روز تمدید کرد

در سایه تداوم حملات روسیه به اوکراین، ولودیمیر زلنسکی منع آمد و شد در کشورش را به مدت ۳۰ روز تمدید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المیادین، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، روز یکشنبه، قانون تمدید حکومت نظامی در اوکراین را به مدت ۳۰ روز از ۲۶ مارس ۲۰۲۲ امضا کرد.

پارلمان اوکراین در بیانیه‌ای اعلام کرد، رئیس جمهور اوکراین قوانین کشور را امضا کرد؛ از جمله قانون تصویب تمدید منع آمد و شد در کشور که به موجب آن دوره حکومت نظامی در اوکراین از ۲۶ مارس ۲۰۲۲ در ساعت ۵:۳۰ بامداد به مدت ۳۰ روز تمدید شد.

زلنسکی پیشتر از پارلمان اوکراین خواسته بود تا حکومت نظامی در اوکراین را برای ۳۰ روز دیگر تمدید کند.

رئیس جمهور اوکراین در ۲۴ فوریه گذشته، پس از آغاز حمله روسیه در کشورش، حکومت نظامی را در سراسر اوکراین اعلام کرد و روز بعد، زلنسکی با صدور فرمانی، بسیج عمومی در اوکراین را اعلام کرد که ظرف ۹۰ روز پس از اجرایی شدن تمام می‌شود.

رئیس جمهور اوکراین همچنین در ۹ مارس قانونی را امضا کرد که به همه ساکنان اوکراین اجازه می‌دهد در دوره حکومت نظامی از سلاح استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

ماه سومی وجود ندارددونباس خرسون کریمه جدا،،اکراین خلع سلاح به سه ماه هرگزنمیرسد

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۲ ۱۳:۳۳

قربون شما که با نجابت کامل از یک آدم کش مثل پوتین حمایت میکنید یادتون نره اربابتون میخواست دو روزه اوکراین بگیره اما هنوز کنترل کامل هیچ شهری نداره خسارات همین چند روز بالاتر از جنگ چندساله با افغانستان بوده .

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۲ ۰۳:۱۶

این شیطان از خدا بی‌خبر قلدر و خود بزرگ بین مغرور (پوتین) چه سال شومی را برای مردم بیگناه رقم زد الهی به دام بدتر از خودت گرفتار بشی شیطان صفت رذل مرگ بر پر شیطان (پوتین) پیروز و سربلند و استوار و پاینده باد زلنسکی و ملت عزیز اوکراین

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۲ ۰۷:۴۶

یک مثل هست که می گه : چه شود اگر اسلحه به دست یک اکراینی بدی . اول از همه همدیگرو سلاخی می کنند . قول میدم از اجساد همدیگه تغذیه کنند . حالا ببین .

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۲ ۱۸:۵۹

خفه شو لطفا

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۲ ۱۳:۳۵

اوکراین اگه دنبال نظامی گری بود که کلاهک هسته ای وزراتخانهاشو تحویل نمیداد همین روسیه تعهد کرد که در صورت تحویل دادن...امنیتشو تامین کنه،حمله پوتین به اکراین بهانه ای برا جدا سازی دو منطقه خودمختار و شبه جزیره کریمه بود وگرنه اوکراین چه تهدیدی برایه پوتین هسته ایه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۲ ۱۸:۴۶

انشااله ببینیم نابودی پوتین را و به مثل مغولها وتاتارها هم نژادهایش عمل کرده ومیکند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۳ ۰۰:۰۲

زلنسکی دلقک بیشرم احمق دیوانه فاشیست لعنت به تو واربابت امریکای جنایتکار و خون خوار ودول کثیف اروپایی اش امید وارم همتون به جهنم واصل بشوید قاتلها تا دنیا جای بهتری برای زیست بشه ننگ برشما جانیان بشریت