• چهارشنبه / ۳ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۰:۴۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401010301228
  • خبرنگار : 50491

کارشناس مسئول تعاون اداره کل آموزش و پرورش گلستان خبر داد

میزبانی ۷۷ مدرسه گلستان از مسافران نوروزی/ ۷ هزار مسافر نوروزی در مدارس گلستان اسکان یافتند

میزبانی ۷۷ مدرسه گلستان از مسافران نوروزی/ ۷ هزار مسافر نوروزی در مدارس گلستان اسکان یافتند

ایسنا/گلستان کارشناس مسئول تعاون اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: ۷۷ مدرسه در استان گلستان در نوروز ۱۴۰۱ میزبان مسافران نوروزی هستند.

الهام تدینی ضمن تبریک سال نو با اشاره به آخرین وضعیت اسکان مسافران نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در ۲۸ اسفند ماه ۲۰۸ خانوار شامل ۸۴۷ نفر؛ در ۲۹ اسفند ماه ۳۱۶ خانوار شامل یک هزار و ۳۸۸ نفر، اول فروردین ۱۴۰۱، ۵۲۴ خانوار شامل دو هزار و ۳۹۱ نفر و دوم فروردین ماه ۶۱۶ خانوار شامل دو هزار و ۸۰۳ نفر در ستاد اسکان فرهنگیان اقامت داشتند.

وی با بیان اینکه در مجموع از ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا نوروز ۱۴۰۱ یک هزار و ۶۶۴ خانوار شامل هفت هزار و ۳۲۹ نفر در مجموعه اسکان و رفاه آموزش و پرورش گلستان اقامت داشتند، تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز ۷۷ مدرسه در گلستان به منظور استقبال از گردشگران از سراسر کشور آماده پذیرش مسافران نوروزی شده است.

کارشناس مسئول تعاون اداره کل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه مدارس همچنان پذیرای مسافران نوروزی است، یادآور شد: آموزش و پرورش در صورت افزایش مسافران نوروزی، آمادگی افزایش ظرفیت مدارس را دارد.

تدینی به استقبال مطلوب مسافران نوروزی از اقامتگاه های فرهنگیان در گلستان اشاره کرد و افزود: پس از شیوع ویروس منحوس کرونا، اسکان فرهنگیان در استان گلستان با وقفه دو ساله روبه‌رو شده بود که در نوروز امسال مجدد اسکان مسافران نوروزی از سر گرفته شد و خوشبختانه تاکنون استقبال مسافران نوروزی از مجموعه های اسکان فرهنگیان مطلوب بوده است.

گفتنی است؛ از ابتدای اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۱ تا تاریخ یکم فروردین ماه جاری، ۲۲ هزار و ۳۲۲ نفر اقامت در گلستان اقامت داشتند که از این میزان تاکنون حدود یک سوم اقامت سهم فرهنگیان بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha