• پنجشنبه / ۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1401010401346
  • خبرنگار : 71129

در آستانه نشستهای اروپایی و ناتو

زلنسکی: خواهیم دید چه کسی دوست ما و چه کسی خیانتکار است

زلنسکی: خواهیم دید چه کسی دوست ما و چه کسی خیانتکار است

زلنسکی امروز (پنجشنبه) خواستار وحدت و همبستگی شد و هشدار داد می‌خواهد ببیند چه کسی در نشست‌های اروپا که با هدف تقویت تحریم‌ها علیه روسیه برگزار می‌شود، خیانت می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا برای حضور در نشست‌های ائتلاف ناتو، گروه ۷ و اتحادیه اروپا بابت درگیری در اوکراین به بروکسل رسیده است.

سفر بایدن همچنین می‌تواند مناقشه با متحدان اروپایی را که برخی از آنها به شدت به نفت و گاز روسیه وابسته هستند، بر سر اعمال تحریم‌های بیشتر انرژی علیه مسکو به وجود بیاورد.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا به خبرنگاران گفت، این مساله یک موضوع اصلی و مهم در روزهای اخیر بوده است. آمریکا قبلا ممنوعیت‌هایی را علیه واردات نفت روسیه وضع کرده است.

سالیوان همچنین گفت، آمریکا قصد دارد تا امروز تحریم‌های بیشتری را علیه اشخاص روسی و اولیگارش‌های این کشور اعلام کند و مقام‌ها روز جمعه درباره مسائل انرژی اروپا صحبت و گفت‌وگوی بیشتری خواهند داشت.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه روز چهارشنبه گفته بود که مسکو قصد دارد تا فروش گاز به کشورهای "غیر دوست" را به روبل تغییر دهد، که این مساله باعث می‌شود قیمت گاز اروپا به دلیل نگرانی از تشدید بحران انرژی در منطقه افزایش یابد.

همزمان با افزایش تلفات غیرنظامیان اوکراینی و آوارگی یک سوم از جمعیت ۴۴ میلیونی این کشور، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین از مردم سراسر جهان خواست تا به خیابان‌ها بیایند و خواستار توقف جنگ شوند.

وی در یک سخنرانی تلویزیونی گفت: از مدارس، دانشگاه‌ها، خانه‌ها و اداره‌های خود بیرون بیایید و به نام صلح با نمادهای اوکراینی از اوکراین، آزادی و زندگی حمایت کنید.

زلنسکی بار دیگر گفت، انتظار دارد تا از سوی متحدان غربی اقدامات جدی انجام شود و بر درخواستش مبنی بر ایجاد یک منطقه پرواز ممنوع بر فراز اوکراین تاکید کرد.

وی همچنین از این مساله نیز شکایت کرد که غرب هواپیما، سیستم های مدرن ضد موشکی، تانک یا تسلیحات ضد ناو به اوکراین نمی‌دهد و افزود: در این سه نشست ما خواهیم دید که چه کسی دوست ما، چه کسی شریک ما و چه کسی خیانتکار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۱:۴۹

کشورش داره نابود میشه هنوز میگه خواهیم دید چه کسی دوست ما چه کسی دشمن ماست واقعا احمقی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۲:۴۳

احمق تویی که هیچی ازجنگ نمیدونی ۸سال ماباعراق جنگیدیم اوکراین تازه یک ماه نشده برای آزادی ازاستبداد کمونیست ورسیدن به ازادی ودموکراسی باید جنگید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۳:۲۶

خودتو بزار جای اون بنظرت چیکار میتونه بکنه همینکه تو کشور خودش وایساده و داره با جانی های متجاوز مقابله میکنه بزرگترین و بالاترین کار ممکن رو انجام میده ، قبل حمله کردن روسیه به اوکراین من پوتین رو شخصی بزرگ و صلح طلب میدونستم ولی بعد اینهمه ظلم و جنایت الآن میبینم که در اشتباه بوده ام ، درود بر زلنسکی مرد بزرگ .

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۴:۴۶

چرا احمفه تیلیم روسیه بشه خاک کشورش را که متعاق به ۴۴ میلیون نفراست بخاطر زیاده خواهی پوتین دودستی تقدیم پوتین کند زلنسکی چه کاره است که بخواهد اینکار رابکند اوحق ندارد خاک کشور را بدون رًایت تمام ملت اوکراین حاتم بخشی کند شجاعت واستقامت او تحسین برانگیز است کریمه را هم رئیس جمهور قبلی کوتاهی کرد وبدون رضایت ملت اوکراین هیچ نگفت اشخاصی هستند دردنیا که بخاطر منافع مادی خودشان اینکارها راانجام میدهند اما زلنسکی واقعا مرد شجاع ووطن پرستی است نابودی کشورش بهتراز تسلیم دربرابر زور گویان است

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۴:۵۲

راست میکه احمق تویی که نمیدونی برای آزادی بایدجنگید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۵:۳۴

خیلی از کشورها بدون جنگ دارن نابود میشن ولی جرات ایستادگی ندارن ! مثلا افغانی ها با خفت فرار کردن و دولتش ارتش رو رها کرد و با چمدانهای پر از دلار ، وطن رو تسلیم مشتی وحشی قرون وسطای کردن ! مرگ با عزت بهتر از زندگی با خفت !

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۵:۴۶

احمق تو و اونایی هستید که کشور رو بدون مقاومت به اربابتون روسیه تقدیم میکنید, همچنانکه دریای خزر رو تقدیم کردید, همچنانکه خلیج فارس و دریای عمان رو تقدیم چینی ها کردید, خاک بر سر بی غیرتت تون

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۹:۵۱

احمق طرفداران لنگه کفش یا همون پوتین هستند ...

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۰:۳۹

قطعا اسرائیل خائن ترین رژیم به اوکراین و اروپا و آمریکاست

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۰:۴۱

به نظر شما اگر ایشان کشورش را دو دستی تقدیم متجاوزین می کرد، آن وقت عاقل بود؟ با این منطق شما ایرانیان که ۸ سال مقابل رژیم عراق ایستادند، احمق بودند؟ بایستی کسانی را احمق دانست که از پوتین متجاوز کمونیست یک شخص مقدس ساخته اند و همه کارهایش را تأیید می کنند و در پیکار بین مردم مظلوم اکراین و روسیه متجاوز و ظالم، طرف ظالم را گرفته اند و از پیشرفت آن ها اظهار رضایت می کنند. اگر تأیید اعمال متجاوزانه و ظالمانه سربازان روسیه توسط شیفتگان روسوفیل وطنی را نشانه بربریت و توحش بدانیم، راه دوری نرفته ایم.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۰:۴۵

انشاالله اینهایی که اومدن به نظرت واکنش نشون دادن همونهای نباشن که حرف از پیشرفت ژاپن،به ما چه تو یمن،غزه جنگه،بریم با آمریکا دوست بشیم نه غزه نه لبنان نباشن.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۱:۲۱

چرا نشستی مثل زلنسکی زر میزنی اگه خیلی دوست داری بهش کمک کنی برو اکراین بلکه زلنسکی زنده بمانه . وتو هم به به درک بروی خیالت راحت بشه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۲:۳۱

اول اینکه روسها متحمل 15000 کشته شدن با چیزی حدود 3000تانک ترکونده شده! دوم اینکه وطن پرستی رو ادم باید از اینا یاد بگیره اگه روزی میگفتن روسها به ایران میان مطمعنم اول خود مسولا فرار میکردن. سوم اینکه روس تهدید هسته ای میکنه پس یعنی کم اورده مثل کسی که دستش خالیه نمیتونه بزنه میره قمه میکشه، چهارم اینکه روسها یه جوری حرف میزنن که انگار فقط خودشون بمب هسته دارن!! فقط خودشون موشک مافوق صوت دارن!!! فقط خودشون هواپیما دارن!! آقاجان اگه به عنوان یک کشور این سلاحها رو داره که مدتها قبل در غرب و امریکا ساخته شده، اینو بدونین که تمام اروپا و امریکا و ناتو بمب هسته ای دارن. روسیه کجارو میخواد بزنه؟ اولین شلیکی که کنه یه جا؟ دو جا؟ چند جا؟ اونوقت از هر طرف سرش میباره و نابود خواهد شد. اقای پوتین، با اونهمه ادعای ارتش و تجهیزاتش درمقابل ارتش کوچک اوکراین که فقط سلاح ضد تانک دارن نتونسته تا حالا کاری کنه!!!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۰۱:۲۲

واقعآ درست گفتی، اگه احمق نبود بازیچه چهچهه و بهبه غربیها نمیشد و مملکتش را به این سرنوشت نمیرساند. حالا اسمشو بزارن دفاع

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۰۲:۰۴

اگه خودت جاش بودی کشورت رو دو دستی تقدیم اوباش پوتین میکردی تا مردمت رو به بردگی بگیرن و مثل حیوان باهشون رفتار بشه ؟؟ بعد به اون میگی احمق

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۰۶:۵۲

مردم اکراین حمایت نمیکنند چون اعتماد به دولت ندارند و بدلیل ورود سربازان پولکی خارجی در کشور میزان ناامنی درونی بشدت افزایش پیدا میکند و غیر نظامیان بیشتری متاسفانه کشته خواهند شد.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۲:۱۴

واقعا شجاعت .تدبیر وغیرت مردم اوکراین و رییس جمهور شان راباید ستود. که روباه رو به تله انداختند. نه راه پس دارد نه پیش !!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۶:۴۰

یه دلقک رو غربیها ریس جمهور کردن حالا هم به ریش روسیه هم به ریش اوکراین میخندن کشور خودمون وضعش کمتر از اوکراین نیست از دست روسیه و مسولین

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۲:۲۲

تو خودت صهیونیست و مادر خیانت کارها هستی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۸:۱۳

این آقا فقط ریشه یهودی داره. شما با کدوم سند ایشون رو صهیونیست کردی؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۰:۲۸

اینقدر نگید روسیه وپوتین پوتین یک اشعال بتمام معنا است و بمب وموشک روی سر مردم بی دفاع ریختن نشان بی غیرتی و حرام زادگی است

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۰:۴۵

ببخشید شما از کجا فهمیدید که ایشان صهیونیست هستند؟ آیا به زعم شما هر کس یهودی باشد به طور حتم صهیونیست هم خواهد بود و آیا جنگیدن در برابر متجاوز نشانه خیانت می باشد؟ امام حسین فرموده است: اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۲:۳۲

زلسکی از نفهمی دغک بازی می‌کند فکر می‌کند تاتر بازی مردم را اغفال می‌کند جنگ یمن ۸ساله شد جنگ سوریه ۷ ساله جنگ افغانستان ۲۰ سال کدوم اروپايي کدام آمریکایی بر علیه جنگ َشعار دادند خودشان‌ آتش بیار جنگ هستند جنگ ناتو شروع کرده روسیه دفا می‌کند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۱:۰۱

معنی دفاع را هم فهمیدیم. این عاشقان سینه چاک پوتین حمله ظالمانه روسیه و کشتار زن و مرد و پیر و جوان و کودک اکراینی را دفاع تلقی می کنند. آیا رگ غیرت شما فقط برای مواردی که فرمودید، می جنبد؟ این طرز تفکر شما مثل همان تفکر غربی ها نیست که در مقابل ظلم آشکار نسبت به مردم یمن و سوریه و افغانستان ساکت نشسته اند؟ اگر هم آتش بیار این جنگ ناتو است که هست، باز می توان تجاوز روسیه را مشروع دانست؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۲:۳۳

یکی نیست به این رئیس جمهور جوان بگه روزی که عراق به ایران حمله کرد چرا کسی و یا خود شماها بیرون نیامدید و اعتراض نکردین حتما رنگ خون شما رنگی متفاوت داره با بیرون اومدن چیزی حل نمیشه مگر با درایت و فکر راه دیگه‌ای پیدا کن به نظر من

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۶:۰۳

جناب پرفسور احمد زمان جنگ ایران و عراق اوکراین جزئی از شوروی و رئیس جمهور حال حاضرش هم کودکی بیش نبود ضمن اینکه همین روسیه ایی که الان سنگشو به سینه میزنی بعنوان هسته اصلی حکومت شوروی حامی عراق بود و کل سلاحهای صدامو تامین میکرد تقصیری نداریم مردممون که اهل مطالعه نباشن نتیجه ایی بهتر از این هم نباید متصور شد

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۱:۰۵

دوست عزیز، شما به قدری تبلیغات روسوفیل های وطنی را باور کرده اید که از یاد برده اید، زلنسکی هنگام تجاوز عراق به ایران فقط دو سالش بود و ایشان چگونه می توانست به تجاوز عراق اعتراض کند؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۲:۰۵

چرت و پرت نگو احمق ، اونموقع که عراق به ایران حمله کرد اوکراین جزو اتحاد جماهیر شوروی بود ، در ضمن اونزمان زلنسکی ۵ سالش بود ، نمیدونم چرا یه عده احمق عاشق پوتین خونخوار میاند اینجا نظر میدند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۲:۴۳

دلقک سیرک جم کن این التماسای بچگانتو

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۷:۰۱

دلقک تویی که هنوز تو معنی هنر رو نمیفهمی. باید آدم باشی تا معنی رئیس جمهور مردمی رو بدونی. خاک برسرت

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۲:۵۹

دلقک، بزک ش برای تلخکی بود.....

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۳:۰۲

اگراحمق نبودبه طناب پوسیده امریکاواردپاتوچاه نمیرفت وبه پشت گرمی اونابادم شیربازی نمیکرداصلاح طلبها که اینقدرازاوکراین دفاع میکنند چرانمیرن به کمکشان

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۱:۰۸

و شما که اینقدر از روسیه و ارباب پوتین دفاع می کنید، چرا به سربازان متجاوز او کمک نمی کنید؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۳:۱۲

آدم احمق خیانت کار خودت هستی که بخاطر منافع غربی‌ها کشور وملت اوکراین را ویران وآواره کرده ای اگر یک جو عقل توکلت باشه به اشتباه خود اعتراف کرده وباروسیه به توافق میرسی و جنگ رادمان می کنی چند روز دیگر خودت پناهنده یک کشور دیگر می شوی این مردم هستند که آواره شده وزندگی خود را از دست می دهند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۱:۱۷

به توافق رسیدن با روسیه متجاوز یعنی قبول اشغال شبه جزیره کریمه توسط ارتش اشغالگر روس در ۵ سال پیش و همچنین تایید جدا شدن دو منطقه جدایی طلب دونتسک و لوهانسک از خاک کشور اوکراین! اگر روسیه به کشور ایران حمله می کرد و خواستار جدایی آذربایجان می شد، شما قبول می کردید؟ یعنی چشمان شما اینقدر کور شده است که آن ها را بر واقعیات مسلم بسته اید؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۳:۱۷

اون موقع که یمن و سوریه درگیر جنگ بودن از صلح و دوستی حرفی نمی زدی و نمی گفتی با پرچم سوریه و یمن به خیابونا بیاید و شعار صلح بدید حالا میگی با نماد اوکراین بیایم خیابونا و درخواست صلح کنیم. مگه اوکراین همون کشوری نیست که زمان جنگ ایران و عراق، کلی سلاح به عراق میداد که ما رو بکشن. بهتره طعم جنگ رو بچشی تا بفهمی جون مردم بازیچه امثال تو نیست و ببینی که واقعاً درد بزرگیه، همین الانشم با آمریکا داشتی سلاح بیولوژیکی تولید می کردی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۷:۲۳

یه سوال شما عرب هستید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۱:۲۵

بهداد جان، یا شما نمی دانید و یا خودتان را به کوچه علی چپ زده اید، عزیز من زمان جنگ ایران و عراق، کشور اکراین جزو جمهوری های اتحاد جماهیر شوروی بود و با این منطق شما کشور روسیه کنونی همان به اتفاق کشور اوکراین به عراق سلاح می داد. یعنی وجدان اسلامی و بشری شما آنقدر مرده است که راضی هستید زنان و کودکان و غیرنظامیان اوکراینی به گناه پدران خود کشته شوند؟ اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید. باید از شما که ذوب در پوتین هستید پرسید از کجا برایتان اثبات شد که اوکراین سلاح بیولوژیکی تولید می کند؟ آیا این تهمتی نیست که پوتین می زند و هنوز نتوانسته است آن را اثبات کند؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۳:۲۱

خداوند روسیه و آمریکا شیطان را نابود کند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۳:۳۷

چی زدی زلسک پاک خول شدی از مخفیگاه بیابیرون ببین تووپوتین چه گندی زدید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۳:۴۷

اماایران التماس نکردووو

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۳:۵۱

اکراین قربانی حماقت های سران خودش هست اگه روسیه آغاز گر جنگ نبود روزی شاهد بودیم آمریکا تانک هاشو در مرز ایران به حالت آماده در آورده

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۴:۱۰

نظری ندارم ولی فقط میگم مرگ برآمریکای خون خوار تزویر گر

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۴:۱۲

ما که دوستی در ۴۵ سال تحریم و جنگ و ظلم به ملت ایران ندیدیم عروسک خیمه شب بازی ..!!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۱۳:۳۶

احسنت.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۴:۱۳

احمق دلقک کوکائنی بی شعور نادان فاشیست مهره بیشرم امریکای جنایتکار وقتی مردم بی گناه دونباس رو قتل عام میکردی همه اینها تاوان داره اگر سران اروپایی دراین نشست از مردک بیسعور وفاشیست حمایت کنند آنان هم مثل تو دلقک مهره وآلت دست امریکای جانی هستند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۰۰:۰۱

حرص نزن حالا اینقدر، بگو لعنت بر پوتین و بعدش آروم باش. بودو بورو بخواب. آفرین.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۴:۱۴

لعنت به پوتین که این کشتار را راه انداخت

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۳:۱۳

تو اصلا میدونی چه شده ک لعنت میکنی؟! فکر کن کشور همسایه بگه ما هوه امریکاییها رو میاریم اونجا، بعد ایران باید چیکار کنه؟! امریکا میخواد پایگاهای خودش رو بیاره اوکراین خو احمق این برا ایران هم مضر هس پوتین هم بارها بهشون کوشزد کرد که آمریکا حق ندارد بیاد اونحا پایگاه بزنه که منم مقابله میکنم گوش نکردند، اگه امریکا اوکراین پایگاه درست منه میدونی روسیه و ایران رو با خاک یکسان میکنه؟! خیلی خری

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۴:۱۸

یه دلقک تا ابد دلقک میمونه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۰۹:۲۴

دلقک خودتی هنوز خبر نداری

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۴:۲۲

اولین خیانتکار امریکاست باسیاستهای غلط جنگرا درتمامی کشورها بوجودآورده خدا نابودش کنه فردا اوکراین رابا روسیه تقسیم میکنه مثل روباه ریختن اطراف اوکراین بومیکشند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۰۱:۵۰

در خانه ننشسته بود و در بیرون خانه ۱۴۰۰۰ نفر بی گناه روس زبان منطقه دنبال را کشته بود. جهت اطلاع !!!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۴:۵۷

در خانه نشسته ای ناگهان متجاوز به تو حمله میکند چکار میکنید؟ اگر تا آخرین قطره خونت نجنگی در انسانیت و شرف خودت شک کن.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۳:۰۳

وقتی از آمریکا تبعیت کنی و بنده امریکا شد باید هم ب کشورش حمله کنند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۵:۰۱

زلنسکی یک احمق به تمام معنا ، کسانیکه باعث تحریک و نابودی کشورش شدند ، غرب ، دوست خود میپندارد ، غرب در چاله ای که برای اوکراین کنده مانده

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۵:۰۵

ماشالله تیم شانتاژ و پروپاگاندای دلواپسان روسوفیل، حسابی در رسانه فعال هستند. مرگ بر کمونیست و دست نشانده‌هاش

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۵:۳۳

مرگ برپوتین درود برزلنسکی قهرمان وشجاع اروپا بداند اگه کمک زلنسکی نکنند فردا خاکشان درتصرف پوتینه پوزه کثیف پوتین کمونیست رابخاک بمالید تا دست از کشتاربردارد به امیدطبل پیروزی کشور اوکراین

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۵:۳۶

مرگ بر کاپتالیستهای کثیف.مرگ بر هرکه از نظام سرمایه داری غرب که ۴۲ سال تحریم بر ما تحمیل کرد حمایت میکند.مرگ بر مزدوران غرب گرا

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۰:۲۹

مرگ برهمه شان.آمریکا .روسیه .چین. فرانسه .انگل ستان

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۰۲:۴۲

مرگ بر آمریکای حامی داعش و درود بر پوتین نابود کننده داعش

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۰۳:۳۹

سلام دوستان راستش برنده این جنگ آمریکا و چین کمونیست هستن بازنده ها اما اروپا، اوکراین و روسیه، به نظرم هرچمد ظاهر کار روسها تجاوزه و‌خشن ولی حرف پوتین هم منطقی به نظر میاد که میگه من اگه موشک می بردم مکزیک یا کانادا واکنش آمریکا چی می شد، آقا نگران امنیتشونن ، البته ظلم به مردم بیچاره اوکراین میشه و به نظرم ناتو و‌آمریکا دارند از اوکراین برای جنگ نیابتی سوء استفاده بدی می کنند و از او ور شدن دایه مهربانتر از مادر مهاجرانو با ملی منت می پذیرند درخالی که با پیری جمعیتشون به نیروی کار ارزان و کم توقع اوکراین نیاز دارند اوکراینو‌ویران کردند که کشورهای خودشون اقتصاد زنده بشه دقیقا نثل عراق که خراب کردن تا بعدا شرکتهاشون بیان درستش کنن ، روسها فریب خوردن همین طور اوکراین بیچاره با این رییس جمهور هنرپیشه شون که یهودی و دوست داره جنگو وگرنه به هر قیمتی باید جلوی جنگو‌می گرفت تا کشورش و مردمش نابود نشن ولی داره هی نقش بازی می کنه انگار

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۰۶:۵۸

عزیزم خیلی وقته کمونیست وجود ندارد تو الان از خواب بیدار شدی. درود بر پوتین آمریکایی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۱۸:۲۵

ناشناس مردم کشورشون بدن به گربه روس تا شما احمقا خوشحال بشی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۵:۱۹

مرگ بر کمونیست و طرفداران شان

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۵:۲۶

ما هم باید منظر همچین عواقبی باشیم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۵:۴۴

واقعا احمقی که نمیدونی یا خودتو به نفهمی زدی که همین روسهای کمونیست خدانشناس حرم امام رضا رو به توپ بستن و باخاک یکسان کردندو چند تا استان ما رو دزدیند و غصب کردند.لعنت بر روسیه و طرفدارای احمقش....

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۵:۵۵

خوب افغانستان که جنگ بود و هست. اون ها. آدم نیستن. کسی صدا شو بلد کرد از جمله خودت نه پس. باشه تا. یه کم. بخوری بفهمی. حمایت نکنی از. آمریکا

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۶:۰۴

ای نادون هر قدر ترکیه را عضو اتحادیه اروپا کردن اوکراین هم عضو ناتو میکنن، هر کس به کسی غیر از ملت خودش تکیه کند محکوم به نابودی است

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۶:۱۳

زلنسکی ،تو دنیا ی دونه مرد باشه اونهم خودتی دورود بر شرفت مرد...پوتین از دمکراسی می‌ترسه نه از ناتو...آخه دمکراسی بیاد دیکتاتورها تاج و تخت بر بار رفته میدونن

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۶:۱۸

حق باروسهاست روسها مثل ماچرادرسو ریه وعراق ماجنگ کردیم باداعش؟؟؟ گرفتی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۶:۲۲

فاذ کسایی رو که از زلنسکی انتقاد میکنن نمیفهمم یعنی به نظرتون باید تسلیم کسی میشد که به تمامیت ارضی کشورش چشم داره میشد؟،یعنی آینده کشورش رو به دست مستبدین میسپرد؟ما خودمون هشت سال جنگ بهمون تحمیل شداز نظر این دوستان میبود باید ماهم تسلیم میشدیم و التماس میکردیم که فقط خوزستانو بردارن و با بقیه خاک ایران کاری نداشته باشن ،روسفیل بودنم حدی داره والا ما خودمون قربانی تجاوزات تاریخی امثال پوتین هستیم یه کم شرم و حیا واقعا چیز خوبیه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۶:۴۶

مردیکه اشغال عوضی تقاضا کمک میکنه از همه کشورا!عوضی پست تو خودت با امریکا دم خوری واسه همه برنامه ات...عوضی خودت اکراین رو با حماقت خودت تو اتیش سوزوندی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۶:۵۷

بجای اینکه از مردم بخای بیان خیابون خودت واقع بین باش باطناب غربی‌ها وآمریکا رفتی توچاه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۷:۰۴

من موندم چطور میشه از یک کشوری که همیشه به تمام همسایگانش ضرر رسونده و حتی حالا چند باری همه رو تهدید هسته ای کرده و به یک کشور مستقل و دموکراسی نه دیکتاتوری حمله کرده ازش دفاع میکنیم فقط میتونم بگم متاسفم که دوست شما و طرف حق نیستیم فقط امیدوارم در آینده پشیمون نشیم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۷:۱۴

مرگ بر کمونیست از خدا بی خبر پوتین اشغال جنگ افروز امام رضا (ع) نیست و نابودت کند پوتین

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۷:۱۵

زلنسکی داش شعرم بگی همینکه تا الان فرار نکردی خیلی مردی وطن پرستی یعنی این

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۷:۲۹

سلام دوستان به همدیگه توهین نکنید حداقل دنبال دفاع از اوکراین نباشید نصفی از جمعیت اوکراین یهودی هستن یهودیها عاشق جشن پوریم که معروف به جشن ایران کشی هستند مگر آمریکا هواپیمای مارو درخلیج فارس ۲۰سال پیش زد آیا اوکراین ازما حمایت کرد یادلش برای مردم ما سوخت آخرین خیانت اوکراین فرستادن هواپیمای جاسوسی ازنوع مسافربری بود که اگر میتونستن اطلاعات را انتقال بده قطعا تهران موشک باران میشد بلاتردید خوشحالم که پوتین حق این پدرسوخته صهیونیسم را کف دستش گذاشت هرچند کارپوتین را ذاتا قبول ندارم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۷:۳۵

لعنت بر کمونیست وگماشته های داخلی پوتین نفرین بر همه شان

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۷:۴۵

ماخوجنگ عراق باختیم عراق ایران دراختیارگرفت

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۷:۴۷

مرگ بر روسیه کثیف

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۷:۵۴

خود مردم اوکراین هم اونو قبول نداشتن ک همه گذاشتن رفتن، سیاستمدارانی اوکراین سر سوزن عقل نداشتن، خودشونو سپر بلای آمریکا کردن، حالا تحویل بگیرن.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۷:۵۴

فرانسه انگلیس آمریکا ا. اوکراین انداخت تو دردسر

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۸:۲۳

نرگ بر روسیه تزارز جنایتکاران جنگی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۸:۲۹

مرگ بر روسیه تزاری مرگ برکسانی که میبینن روسیه به اوکراین حمله کرده و اقلا تایید نمیکنن هواپیمااای روسی مردم و بمباران میکنن و بازمیگن تقصیرامریکایاهرخردیگست انشاالا لال بمیره هرکی حقیقت بمباران اوکراین ومیبینه وباز از ظالم طرفداری میکنه واقعا متاسفم برای دولتمردان کشورم پس حالا فهمیدیم چرا درجنگ ۸ساله کشورمانابودشد و کسی صدایی درنیامدچون الان ازماصدایی درنمئآید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۸:۴۴

پیروزی بزرگ از آن ملت و دولت اوکراین است مرگ بر پوتین جنایتکار و جاسوس KBG

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۸:۴۶

درود بر رییس جمهور دلاور اکراین که با شجاعت با پوتین وحشی جنگ میکند.هر شخصی از پوتین قاتل طرفداری کند یا سواد تاریخی ندارد با جیره خوار اوست.روسیه کشور بدنام و غارتگر است.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۸:۴۶

پیروزی بزرگ از آن ملت و دولت اوکراین است مرگ بر پوتین جنایتکار و جاسوس KGB یاشاسین زلنسکی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۸:۵۹

هیچ جنگی قابل قیاس با هشت سال دفاع مقدس نیست، چرا که غیور مردان ایرانی با دست خالی و با شدیدترین تحریمها از طرف تمام دنیا با کل دنیای تا بن دندان مسلح جنگیدند و پوزه یاوه گویان را به خاک مالیدند. احدی حق ندار این دلقک بازیها را با دفاع مقدس مقایسه کند.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۹:۰۳

اونهایی که به عزیزان بسیجی زمان جنگ عراق و جهان علیه ایران(کاری به الان ندارم)به خاطر داشتن ریش توهین میکردند الان چرا زلنسکی که با ریش گذاشتن شبیه بسیجی های زمان جنگ ما شده را بخاطر ریش گذاشتن مورد تمسخر و توهین قرار نمیدهند و ازش تعریف هم میکنند؟

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۹:۱۳

بزرگترین خیانتکار تاریخ خود خودت هستی دلقک پررو .اوکراین در نتیجه حمافت تو نابود شد ومیشود

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۹:۳۴

این بدبخت داره چوب نزدیک شدن به آمریکا و غرب را می‌خورد... نمیدونم چرا بعضیا قبول نمیخوان کنن 40 سال پیش محمد رضا چوب نزدیک شدن به غرب را خورد چندسال پیش قزاقی تا نزدیک شد به غرب کلک شو کندن و همین چند ماه پیش اشرف غنی افغانستان که نزدیک بود به غرب را دیدید همگی... حالا بعضیا تو کشور هنوز میگن چرا به غرب نزدیک نمیشیم!!!!!! عجبا!!!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۹:۴۸

پسر خوب تو اگه به فکر مردمتی هیچ راهی جز مصالحه با روسیه نداری آمریکا و انگلیس از جنگ دور هستند و بدشون نمیاد یکی مثل تو و کشور اوکراین قربانی کنند تا روسیه شکست بدن ،اروپا هم از جنگ کلی ضرر میکنند مثل مهاجران و سیر کردنشون ولی اینقدر شهامت ندارند بدون اجازه آمریکا برند اختلافاتشون با روسیه حل کنند .بهترین کار کنار اومدن با روسیه هست اگر شهامتشو داشته باشی.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۹:۵۶

بازیچه دست امریکاست و اوکراین را نابود کرد امریکا این دلقک را اورد تا کارخانه های اسلحه سازی که مالیات بسیار زیادی به دولت امریکا می دهند بچرخد...

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۹:۵۹

زلنسکی به انداره کافی در دام آمریکا گرفتار شده باید به سیاست و قدرت نظامی کشورها توجه کنیم و بعد نظر بدیم .با احساسات کار به جایی نمیرسه .اکراین گول آمریکا رو خورده و به شدت آسیب میبینه. در حال حاضر اکراین نباید درخواست عضویت ناتو را می‌داد و اگر زلنسکی کمی سیاست داشت باید متوجه میشد هیچ کشوری نمیتونه بهش کمک نظامی کنه چون روسیه قدرت هسته ای هست .و باید متوجه باشیم آمریکا به هیچ عنوان دلش به حال مردم اکراین نمیسوزه و از اون به عنوان ابزار استفاده میکنه .هر چند ما ایرانی‌ها انسانهای احساساتی هستیم و اینطور مواقع ظاهر رو میبینم و اونهم کشتار مردم بی گناه و بر همین اساس نظر میدیم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۱:۰۲

اینم فقط بلده پشت سر هم تی شرت عوض کنه و از جای گرم و نرمش شعار توخالی بده دست نشانده آمریکا و اروپا

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۱:۰۷

جانسون دیوانه احمق مثل عقب افتاده ها میمونه آخه این مردک چقدر کاه ویونجه نشخوار میکنه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۱:۰۷

مرگ بر کمونیست مرگ بر دیکتاتور مرگ برآدم نادان و مفت خور و جیره خور مرگ بر خیانتکار مرگ دست نشانده دیکتاتوریسم.....

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۲:۰۱

گور پدرشون چه زلنسکی که آمریکا سر پا نگهش داشته چه اون غربگراهایی که همشون یه مشت آدم جیره خور وطن فروش بیشتر نیستن.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۲:۰۱

امریکارو ولکن اروپارو رهاکن کشورت آباد میشه

avatar

داداش روسبه هم اروپایی است،چه کسی گفته شماحق هستید ودیگران ناحق هستند،وبایدحتما همه ازتوحمایت کنندتاخاین نبا شند!!؟؟چرا۱۵هزارروستبارقتل عام و۲۵۰کودک مظلوم روس قتل عام کردی انهاکه بور واروپایی هم بودندچه شدنبایدپوتین انتقام ان کودکان معصوم میگرفت چون بایدطبق حرف تودلقک ریقو،عمل کنند!!؟؟نه داداش تودربرابرپوتین سوسک هم محسوب نمیشدی امابه مردم اکراین حرمت گذاشت وهشدارت دادتوجه نکردی وخند یدی وبه ناتودلت خوش کردی الان بایدتاوانش پس دهی،البته پو تین هنوزباشمانجنگیده ترتیب عملیاتی ویژه داده،همین ،وای اگر بخوادبجنگه،یادت باشدامریکادرجنگ باعراق بی سلاح اس وپاس درسه روز۴۵۰هرازنفر یک میلیون کودک وپیرراقتل عام کردشما هنو زخودتان گویید۶۰۰کشته دادیم یعنی اندازه یک درگیری خیابان،

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۲:۳۱

خائن وجنایتکارجنگی وفاسدوقماربازکسی است که طعم تلخ جنگ رابکام اوکراینیهاچشاند؛.به آمریکا وناتو اعتمادکردوسوء مدیریّت اویک کشوری راومردمی رانابودکردو اوکسی نبودجزشخص زلنسگی.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۲:۴۱

دمت گرم رییس جمهور نمونه !! خوب این پوتین را توی منگنه گذاشتی .

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۲:۵۷

روسیه چه کوفتیه توافق باایران راامضاع کنند نفتو گاز ازایران بخرند فرصت طلایی برا ایران اگرمسعولان بفهمند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۲:۵۹

سلام ی کلیپ و ی فیلمی از اکراین دیدم ک چه طور یه شیعه رو تیر باران کردند به خاطر اذان گفتن و... کلا از اکراینیها بدم اومد، شماهانمیدونید چه جنایتهایی کردند اگه یکی از اون کلیپها رو ببینید که دختر و زن شیعه رو چ جور جلو پدرو مادر تیر باران میکنند این جور حمایت اوکراین نمیکردید،

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۳:۴۴

چرا هیچ کس از یمن سوریه فلسطین حمایت نکرد که جنگ متوقف شود نتیجه میگیریم جان مسلمونها به اندازه جون سگهای اروپایی آمریکا یی هم برای اونها ارزش ندارد کی میخوان مسلمونها سرعقل بیان

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۳:۵۲

مرگ بر آمریکا واروپا که تو کشورها تنش بوجود میارن ضمنا چرا کسی به حمایت از مردم یمن وسوریه وفلسطین تحریم نشد جون مسلمونها براشون بی ارزشه احسن بر پوتین که مزه جنگ بهشون نشون داد مردم یمن سوریه وفلسطین رو درک کنند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۰۰:۰۳

احتمالا اوکراین گول غرب رو خورده حالا باید تحمل کنه.دوما چرا کسی از جنگ ایران یمن عراق سوریه افغانستان و....چیچی نگفت فقط اوکراین مهمه .بله اون سوگلی غربه ولی بقیه بی ارزشن

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۰۰:۰۶

تو.که.نظرمیدی.اکراین.نابودشداگه.ایران.بودیک.هفته.نمیتونس.جلوی.روسیه.دوام.بیاره.روسهروزخودشونوتهران.میرسونن.درودبرزلنسکی.واقعن.یک.قهرمانه.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۰۰:۰۸

به به، آدم کیف می‌کنه وقتی مذهبی ها رو میبینه که عاشق سینه چاک کمونیست‌ها هستند!!! درود بر اختاپوس

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۰۰:۱۱

بترس.که.اون.روزروسهابه.ایران.حمله.کنه.کی.میخوادپشته.ایران.به.ایسته.ایران.جرعت.نداره.به.روسیه.یک.گلوله.بزنه.خدااون.روزنیاره.روسیه.پیروزبشه.یه.روزم.نوبت.ایران.است.یاباج.بدیم.یایه.روزکله.ایران.نابودمیشه.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۰۰:۱۵

لعنت به روسهای خونخوار که به خاطر زیاده خواهی دارند دنیا رو وارد جنگ جهانی سوم اتمی می‌کنند .

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۰۲:۰۶

توف تو قبر سایبری هایی که اومدن اینجا کامنت هایی شبیه هم گذاشتن

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۰۲:۰۷

اوکراین همیشه علیه کشور و ملت ایران عمل کرده برا همین باید به حال یه عده از سلبریتها و مردم ایران تاسف خورد که اینقدر محکم پشت اکرایان وایستادن اما با اینکه این همه جنگ در همسایگی کشور خودمون ایران رخ داد و توسط آمریکا تحمیل شد به همسایگانمون اما این اشخاص هیچ وقت رگ غیرتشون برا همسایگان ایران باد نکرد فقط به این خاطر که مردم کشورهای همسایه اروپایی یا آمریکایی مو بور نبودن تا علیه آمریکا یا اروپا حرفی بزنن

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۰۲:۳۸

من کاری ندارم زلنسکی چه دینی دارد وقبلا چه کاره بوده اما شجاعت ومقاومت وهمراهی اورا با مردم اوکراین تحسین می کنم وبر او درود می فرستم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۱۲:۴۸

چرا پنجاه شصت ساله که کشورهای خاورمیانه همش دگیره جنگ هستن میلیونها زن وبچه کشته شدکسی نه حمایت کرد نه اعلام صلح کرد نه درخواست توقف جنگ کرد حالا همه باید برای اوکراین به خیابونها بیان چه تناقض عجیبی ؟!!!!! کشورهای خاورمیانه اگه توجنگ ازخودشون دفاع کنن اسمشون میشه تروریست ولی اینها از خودشون دفاع کنن میشن قهرمان !!!!!!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۱۴:۰۱

سلام‌ دوستان‌ ، بع نظر من ریس جمهور اکراین سیاست مدار زرنگی نبود اون باید نمیزاشت کار بع این جاها بکشع با مذاکره میتونست از جنگ فرار کنع

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۱۶:۲۰

خخخخخخ ما به اعتراض جنگ و صلح بیایم بیرون! مگر زمانی که از هیلاری کلینتون شنیدید داعش را به وجود آورده آمدید از خانه هایتان بیرون!مگر زمانی که آمریکا برای اسرائیل و کشتار کودکان تجهیزات می فرستد شما اعتراضی کردید؟خیر فقط به مذاکره تان ادامه دادید. مگر زمانی که آمریکا از جنگ عربستان علیه یمن حمایت کرد شماها غلطی کردید! مگر زمانی که آمریکا به عراق و سوریه حمله کرد شما چه غلطی کردید. به یقین بدان عاقبتت مثل اشرف غنی خواهد بود و آمریکا به کسی جز اسرائیل کودک کش تجهیزات نمی فرستد

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۱۷:۱۵

بسمه تعالی مردم اوکراین را به خاک سیاه نشاندی باز هم حرف مفت می گویی .

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۲۱:۲۵

سلام علیکم آمریکا وکشورهای اروپایی که کلاه سراکراین گذاشته اند چرااکراین بدون هیچ تلفاتی باروسیه هماهنگ نشد ازاین همه ضرر مالی وجانی جلوگیری نکرد با صف حالی که اوکراین متعلق به شوروی سابق میباشدوفرقی بحال زلنسکی نداشت درهرصورت اورییس جمهورباقی میماند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۲۳:۴۷

کسی میدونه که اکراین داشت برای زمینی برای شروع بازی کشورهای غربی در برابر ما و همسایگان ما میشد و روسیه دستشون رو خوب خوند.روسیه به چیزی که می خواست رسید...

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۶ ۰۳:۰۱

خیال کردی آمریکا دوست شما هست چقدر بدبختی تو دیگه برو خودتو تسلیم آقای پوتین کن بدبخت