• پنجشنبه / ۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۷:۳۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401010401609
  • خبرنگار : 71617

ناکامی ایران مقابل کره‌جنوبی و متوقف شدن ۲ رکورد

ناکامی ایران مقابل کره‌جنوبی و متوقف شدن ۲ رکورد

تیم ملی ایران با شکست مقابل کره جنوبی، به روند ۱۵ بازی بدون شکست و شکست‌ناپذیری ۱۱ ساله‌اش مقابل کره‌جنوبی پایان داد.

به گزارش ایسنا، در هفته نهم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، کره جنوبی و ایران از ساعت ۱۵:۳۰(۱۹ به وقت محلی) در ورزشگاه جام جهانی سئول به میدان رفتند که این دیدار با ۲ گل به نفع کره جنوبی پایان یافت.

سون هیونگ مین در دقیقه ۲+۴۵ و کیم یونگ وون در دقیقه ۶۳ برای کره جنوبی گلزنی کردند.

ملی‌پوشان با قبول این شکست، ۲ رکورد قابل توجه را از دست دادند که اولین مورد آن، رکورد شکست‌ناپذیدی شاگردان اسکوچیچ بود.

رکورد بسیار خوب دراگان اسکوچیچ از زمان قبول هدایت تیم ملی از نکات امیدوار کننده در آستانه این بازی بود. او از ۱۵ بازی گذشته خود به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، در ۱۴ بازی پیروز و فقط در برابر کره جنوبی به تساوی رضایت داده بود اما با شکست مقابل کره‌جنوبی، این رکورد به پایان رسید.

هم‌چنین یک رکورد دیگر برای ملی‌پوشان با این نتیجه به پایان رسید و آن هم شکست‌ناپذیری تیم ملی مقابل کره جنوبی بود. آخرین پیروزی کره‌جنوبی در مقابل ایران پیش از این بازی، به ۱۱ سال قبل و در وقت‌های اضافه جام ملت‌های آسیا باز می‌گردد که کره‌جنوبی با یک گل ایران را شکست داد. پس از این بازی، کره چهار بازی متوالی در برابر ایران شکست خورد و در سه بازی اخیر خود فقط به تساوی دست یافته بود. آخرین پیروزی کره‌ای‌ها در وقت‌های معمول مسابقه مقابل ایران به سال ۲۰۰۵ میلادی باز می‌گردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۰:۲۰

تبریک به مسئولان با این همه هزینه در یک گروه اسان که این همه پول این ملت را در جیب اقای مربی خارجی ریختنمد تبریک تبریک

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۰:۵۸

آقای اسکوچیچ این طور بازی اصلا اصلا خیلی خراب متاسفانه دفاع تیم ملی بسیار بسیار سست وضعیف بود وتیم کره کاملا شش توپ وحرکت ازسوی جناحین چپ وراست دفاع تیم ملی مانند آب خوردن حرکت می کردند که منجر به گل شد آقای اسکوچیچ این طور بازی کردن اصلا بااین طور بازی کردن درمرحله بعد جام جهانی باتیم های سخت تر باید شاهد چهارگل درهربازی باشیم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۱۰:۲۶

چرا اسکوچچ نمیتونه تیم به این خوبی رو کنترل کنه تو اولین بازی تو جام جهانی باختیم از کره باختیم خداکنه لبنان رو بتونیم ببریم من فکر می کرد امیر عابدزاده خوب باشه ولی اگر تهت فشار باشه ۱۰تا گلم می خوره خیلی خیلی بدبازی کردند.😭😭😢😢

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۱۱:۴۲

نکنه اینم تاثیر تحریم هاست؟