• پنجشنبه / ۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۸:۰۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401010401618
  • خبرنگار : 71617

اسکوچیچ: کره‌جنوبی مستحق پیروزی بود

اسکوچیچ: کره‌جنوبی مستحق پیروزی بود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید تیم ملی کره جنوبی مستحق پیروزی مقابل شاگردانش بود.

به گزارش ایسنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، عصر پنج‌شنبه پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل کره جنوبی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: به تیم ملی کره جنوبی تبریک می‌گویم. آن‌ها استحقاق این برد را داشتند. در نیمه اول از عملکرد تیمم رضایت نداشتم چون در دفاع عقب نشسته بودیم و سعی داشتیم با توپ‌های بلند، توپ را به سردار آزمون برسانیم. چیزی از بازیکنان خواسته بودم، این بود موقع بازی‌سازی، توپ به هافبک‌ها برسد و هافبک‌ها بیش‌تر درگیر باشند.

او ادامه داد: مصدومیت شجاع خلیل‌زاده بدبیاری بزرگی برای ما در نیمه اول بود. جدا از مهاجمان مهمی که در این بازی غایب بودند، این اتفاق هم مزید بر علت شد تا جریان بازی به نفع ما پیش نرود. سعی کردیم در مقاطعی از بازی، مسابقه را کنترل کنیم اما نتیجه بازی مطلوب ما نبود.

اسکوچیچ درباره گلزنی سون هیونگ مین در این بازی گفت: سونگ بازیکنی است که ارزش خود را نشان داده است و بازیکنی در کلاس جهانی است و می‌تواند در هر لحظه از بازی با حرکت خود جریان بازی را عوض کند.

سرمربی تیم ملی درباره تقابل تیمش مقابل لبنان در بازی پایانی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲قطر گفت: درست است ما این بازی را باختیم اما باید پرواز طولانی و اختلاف زمانی و خالی بودن جای برخی بازیکنان را در نظر گرفت. ما می‌خواهیم بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم اما احترام زیادی برای تیم لبنان قائل هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۸:۲۵

آره والا بالاخره با یه تیم هم سطح بازی کردی و تو مستحقش کردی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۸:۵۴

اسکوچیچ کاملا در اشتباه است دروازه بان اصلی تیم ملی آقای علیرضا بیرانوند رکوردار جهان است اسکوچیچ آمده دروازه بان ذخیره را دردروازه گذاشته دروازه تیم ملی سنگربانش علیرضا بیرانوند است

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۸:۵۷

آقای اسکوچیچ این طور بازی کردنم اصلا هیچ این دفاع تیم ملی متاسفانه بسیار بسیار متزلزل درمرحله بعد جام جهانی این طور بازی کنیم وبا تیم های سخت تر باید شاهدبیش از چهار گل باشیم این طور اصلا اصلا

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۱۹:۰۱

به اسکوچیچ توصیه میشود یک هافبک یا فوروارد جوان و خوش تکنیک و سربع و دو پای لیگ برتر را در دفاع راست ازمایش کند.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۰:۵۴

ایران حتما از لبنان میبره چون سطح فوتبال ما یه خورده از لبنان بالاتره

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۱:۰۹

این تازه یه تیم نه چندان خوب آسیا بود که اینجوری در مقابلش نتیجه گرفتید حالا اگر تو اون یکی گروه می افتادید در برابر تیمهایی مثل ژاپن و عربستان و استرالیا چیکار میخواستید بکنید؟ حالا تاره این که آسیاش بود این بود اونوقت در جام جهانی مقابل قدرتهای برزگی مثل برزیل یا انگلیس میخواین چیکار بکنین؟!!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۴ ۲۲:۳۶

کاملاً درسته پیروزی حق کره ای هابودوحق بحق داررسید؛بچه های مادربرابرکره ایهاکم اوردند.