• جمعه / ۵ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۷:۳۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401010501985
  • خبرنگار : 50039

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان تاکید کرد

تداوم برنامه های جهاد دانشگاهی گلستان در ترویج فرهنگ تعاون و تحقق شعار سال

تداوم برنامه های جهاد دانشگاهی گلستان در ترویج فرهنگ تعاون و تحقق شعار سال

ایسنا/گلستان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گلستان، با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام‌معظم رهبری، سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری شده است، گفت: برنامه های جهاد دانشگاهی گلستان در توسعه و ترویج فرهنگ تعاون برای تحقق این شعار تداوم خواهد داشت.

محمد شریف زاده، در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه کرسی توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در واپسین روزهای سال گذشته با مخاطب قرار دادن تعاون گران، در جهاد دانشگاهی استان گلستان برگزار شد، خاطر نشان کرد: جهاد دانشگاهی در طول سال از اینگونه نشست ها را در سایر حوزه ها برگزار می کند.

وی با بیان اینکه نشست بعدی امسال و پس از تعطیلات نوروزی و بنا به شرایط اجتماعی به خصوص دوران کرونایی، به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد، ادامه داد: برنامه های جاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان در حوزه توسعه فرهنگ تعاونی و برگزاری تورهای ترویجی است که در راستای تحقق شعار سال جدی‌تر برگزار می‌شود.

شریف زاده، با اشاره به اینکه در این تورها شرکت تعاونی های موفق و برگزیده شرکت خواهند کرد، افزود: برگزاری کارگاه های توانمندسازی تعاون گران از دیگر برنامه های این مجموعه می باشد.

ظرفیت قانونی تعاونی ها در توسعه کسب و کار

محبوبه فدایی، مدیر تعاون و مسئول سلامت اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، در این خصوص، تصریح کرد: مباحثی در زمینه های تشکیل و توسعه تعاونی نیز در اینگونه کرسی‌ها مطرح می شود که نقش بسزایی را در تحقق شعار سال دارد.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های قانونی تعاونی ها در گسترش کسب و کارهای خرد و کلان استفاده کرد، ادامه داد: سرمایه های جزیی و عمده نیز نقش بسزایی را در این زمینه دارند.

مدیر تعاون و مسئول سلامت اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، با اشاره به اینکه توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و کسب و کارهای تعاونی از مهمترین اهداف اینگونه کرسی‌ها است، خاطر نشان کرد: تعاون گران، از اصلی ترین مخاطبان اینگونه نشست ها هستند که باید این فرصت را برای خود مغتنم بشمارند.

فدایی، در ادامه با بیان اینکه دانشجویان و علاقه مندان به کسب و کارهای تعاونی توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گلستان در این کرسی گرد هم آمده اند، یادآور شد: نشست مذکور با حمایت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان برگزار شد و در سال جدید نیز تداوم خواهد داشت.

وی کارگاه آموزشی استفاده از فضای مجازی در توسعه کسب و کارهای تعاونی با تأکید بر اینستاگرام را موضوع آخرین کرسی سال گذشته برشمرد و گفت: مهلا اعتمادی، کارشناس ارشد فناوری اطلاعات و مشاور تبلیغات و کسب و کار در فضای مجازی، مدرس این کرسی بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha