• جمعه / ۵ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۳:۰۷
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1401010502037
  • منبع : روابط عمومی برنامه

حال و هوای این روزهای میشداغ

حال و هوای این روزهای میشداغ

ارتش تمام همت خود را برای یک سفر معنوی به یاد ماندنی در یادمان های خوزستان بکار بسته است.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ دوم حسن سیفی فرمانده راهیان نور ارتش گفت:
پادگان میشداغ از اماکن  پذیرای زائران راهیان نور محسوب می شود و هر شب در یک برنامه رزمی-فرهنگی با حضور تکاوران یکی از عملیات های دوران دفاع مقدس برای زائران بازگو می شود که همه ساله مورد استقبال مردم قرار می گیرد. پادگان میشداغ قدمگاه شهیدان والامقامی همچون شهید سپهبد صیاد شیرازی است.
وی افزود: زائران یک شب را در میان دود و آتش و گلوله جنگی تجربه می کنند. هرکس یک شب را در میشداغ سپری کند متوجه می شود بر فرزندان این مرز و بوم چه گذشته است. زائر رزم تن به تن و جنگ سرنیزه عاشقان ولایت را توسط تکاوران ارتش، شجاعت، غیرت، آموزش، آمادگی رزمی، توان جسمی، قدرت ذهن و روح، توان تصمیم گیری، دانش نظامی نیروهای مسلح را می بیند و دلش آرام می گیرد که تا قطره ای خون در بدن این دلیر مردان وجود دارد ممکن نیست احدی جرات و جسارت طمع به وجبی از خاک این سرزمین داشته باشد. این نمایش قابلیت های توان رزمی ارتش در صحنه نبرد و روزهای بحران است. زائر راهیان نور تکاور ارتش اسلام را که در کلاس درس شهدای والامقامی همچون قرنی و صیاد و سلیمانی حضور داشته است را از نزدیک می بیند و با فرمانده اخلاق مدار، مدیریت اعتقاد محور و رهبری نیروهای تحت امر بر اساس احکام دین مبین اسلام آشنا می شود.

سر تیپ سیفی ادامه داد:آنان در این برنامه ها می بینند که فرماندهی در مکتب سلیمانی، فرماندهی بر انسان های شایسته با ابزار و امکانات بایسته است. مکتب سلیمانی نماد مقاومت و ایثار و از خودگذشتگی در لحظات بحران و تشنج زاست، مکتب سلیمانی مکتبی است که سه سپهبد اخلاص قرنی صیاد شیرازی و سلیمانی در آسمان دفاع از ایران اسلامی چون الماسی درخشیده و خود را سربازی بی ادعا می دانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha