• دوشنبه / ۸ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401010803367

اهمیت و تاثیرگذاری امور اقتصاد و دارایی در پیشبرد اهداف کلان استان

اهمیت و تاثیرگذاری امور اقتصاد و دارایی در پیشبرد اهداف کلان استان

ایسنا/قم معاون استاندار قم از اهمیت و تاثیرگذاری امور اقتصاد و دارایی در پیشبرد اهداف کلان استان یاد کرد.

سیدمهدی قریشی در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید امور اقتصاد و دارایی قم که امروز در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، با تاکید بر رویکرد استان در انتصاب مدیران جوان و متخصص، بیان کرد: پاک دستی، انقلابی بودن و روحیه جهادی از ویژگی های مهم مدیران جدید استانی است.                                         

وی با اشاره به انتصابات جدید در استان قم بعد از روی کارآمدن دولت سیزدهم، اظهار داشت: استفاده از افراد توانمند بومی و پیش بردن اهداف دولت مردمی رویکرد مجموعه مدیریت استان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با تاکید بر کنار رفتن نگاه های جزیره ای در بین دستگاه های اجرایی، گفت: دولت و حاکمیت یک نظام یکپارچه است و لازم است تا مدیران نگاه و روحیه سیستمی را در خود نهادینه کنند.

قریشی با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری امور اقتصاد و دارایی در پیشبرد اهداف کلان استان بیان کرد: بهبود فضای کسب و کار، سرمایه گذاری، جذب منابع ملی، مولدسازی و غیره از مسائل مهمی است که ارتباط مستقیمی با این اداره کل دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با تاکید بر اهمیت تجربه، مهارت و روحیه جهادی در انتصاب مدیران جدید، گفت: میانگین سنی مدیران جدید منصوب شده در استان ۴۵ سال است که ۷ سال نسبت به مدیران قبلی کاهش داشته است.

وی تحقق شعار سال را از اهداف نهایی مباحث اقتصادی و سرمایه گذاری در استان قم دانست و گفت: مدیران استانی باید با روحیه جهادی و نگاه علمی و کارشناسی بتوانند عملکرد قابل دفاع و موفقی در تحقق شعار سال از خود برجای بگذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha