• دوشنبه / ۸ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۰
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1401010803425
  • خبرنگار : 71480

سرلشکر باقری: نقش نیروی هوایی در دفاع مقدس بی‌نظیر است

سرلشکر باقری: نقش نیروی هوایی در دفاع مقدس بی‌نظیر است

رییس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه نقش نیروی هوایی در دفاع مقدس بی نظیر است، گفت: ساخت قطعات و سرپا نگه داشتن هواپیماها نشان از تخصص و دانش فنی کارکنان این نیرو است.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوایی  در پایگاه شکاری وحدتی دزفول اظهار کرد: بحمدالله امروز توفیقی شد تا از نمایشگاه و بخش‌های آماده پایگاه هوایی قهرمان دزفول بازدید و از نزدیک شاهد حضور پرشور و گرم علاقمندان و مردم شهید پرور ایران اسلامی در این نمایشگاه باشیم.

وی افزود: حضور پرشور زائرین در این نمایشگاه، نشان از علاقه‌ای وصف ناپذیر مردم به نیروهای مسلح و همچنین  نقش حساس و طلایی نیروی هوایی الهی در منظومه دفاعی کشور و عمق قدرشناسی مردم ایران اسلامی از فداکاری ها  و جانفشانی های این نیرو در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در حفظ و حراست از فضای کشور دارد.

سرلشکر باقری با بیان اینکه بی شک نقش نیروی هوایی در دفاع مقدس و حراست از فضای کشور نقشی کلیدی و بی نظیر است، خاطرنشان کرد: در همین راستا راهیان نور فرصتی استثنایی برای نمایش بخش اندکی از جانفشانی‌ها، تلاش‌ها و موفقیت های ماندگار و معنادار ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه نیروی هوایی الهی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بخش های فنی این نمایشگاه تصریح کرد: بخش‌های فنی نتیجه زحمات همکاران عزیز در نگهداری و ساخت قطعات و سرپا نگه داشتن هواپیماها با وجود تحریم های ظالمانه استکبار جهانی است که همه این ها نشان از عملکرد، تخصص و دانش فنی کارکنان نیروی هوایی مقتدر در ساخت و نگهداری از تجهیزات حساس دفاعی است.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات تمامی دست اندرکاران برپایی نمایشگاه هوایی در پایگاه وحدتی افزود: این نمایشگاه محصول همت و مجاهدت  بسیاری از همکاران عزیز ما در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، نمایشگاهی که با عزم و اراده پاک رزمندگان، ایثارگران، پیشکسوتان و کارکنان پایگاه هوایی وحدتی دزفول  دایر شد و آرزوی ما این است که سال به سال این مرکز تبیین‌گر بتواند این نمایشگاه را پرشورتر و بهتر از سال‌های گذشته برگزار کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha