• دوشنبه / ۸ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۱:۵۹
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 1401010803511
  • خبرنگار : 71021

ستاد سفر پیشنهاد کرد

شهرهای خلوت برای سفر در هفته دوم نوروز

شهرهای خلوت برای سفر در هفته دوم نوروز

در هفته دوم تعطیلات و همزمان با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، استان‌ها و شهرهای دیگری را که به نسبت خلوت‌تر هستند، پیشنهاد کرد.

به‌ گزارش ایسنا، در اطلاعیه این ستاد آمده است: با توجه به ادامه سفرها و با هدف توزیع مکانی سفر در نیمه شمالی کشور و جلوگیری از کاهش کیفیت خدمات به گردشگران، شهرهای خرم‌آباد، بروجرد و دورود در استان لرستان، شهرهای کرمانشاه، قصرشیرین، پاوه و دالاهو در استان کرمانشاه، شهرهای تویسرکان، ملایر و نهاوند در استان همدان، شهرهای تبریز، مراغه، جلفا و کلیبر در استان آذربایجان شرقی و شهرهای ارومیه، خوی، پیرانشهر و بوکان در استان آذربایجان غربی برای سفر نوروزی پیشنهاد می‌شود.

همچنین شهر تهران و استان‌های زنجان، سمنان و قزوین برای سفر پیشنهاد شده است.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به مسافران توصیه کرد: قبل از سفر، به شرایط جوی و امکانات اقامتی مقصد توجه داشته باشند.

بنا بر اعلام قبلی این ستاد، ظرفیت اقامتی شهرهای مشهد، شیراز، بندرعباس، بوشهر، گناوه، دیلم، لنگه، خمیر، پل، تمام جزایر جنوبی، چابهار، یزد و اصفهان تکمیل شده است. این ستاد همچنین پیش‌بینی کرده است بیشتر شهرهای مرکزی با توجه به موج سفرها در هفته دوم تعطیلات به سمت شهرهای شمالی خلوت‌تر باشد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۹ ۲۰:۳۵

فقط به زنجان سفر نکنید که وضع آسفالت خیابانهای شهر بسیار پر از چاله چوله و شبیه شهرهای جنگزده است. جلوبندی ماشین داغون می شود.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۰۹ ۲۰:۴۷

همه رفتن ترکیه و دوبی کسی نمانده

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۱ ۱۱:۳۴

اگر در ۱۳ روز تعطیلی عید نوروز ۲ میلیون نفر به شهرهای گرمسیر مانند اصفهان خوزستان بندر عباس بوشهر قشم و کیش ....سفر می‌کنند در ۹۰ روزتابستان به شهرهای سرد سیر مانند تبریز ،ارومیه ،کرمانشاه مراغه کردستان ۱۰ها میلیون نفر سفر می‌کنند یعنی فرار از گرمای طاقت فرسای تابستان به دامن طبیعت خنک و بهاری عشقم ایران ۴ فصل