• چهارشنبه / ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401011004232
  • منبع : نمایندگی همدان

ضرورت برگزاری کنگره شهدای همدان در سال جاری

ضرورت برگزاری کنگره شهدای همدان در سال جاری

ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گفت: برگزاری مجدد اردوهای راهیان نور عامل برکت و ایجاد حرکات فرهنگی شد و می‌بایست در سال جاری پس از ۱۱ سال کنگره شهدا را برگزار کنیم.

به گزارش ایسنا، سردار مظاهر مجیدی، در نخستین شورای اداری استان همدان ضمن اشاره به این‌که امیدواریم خداوند در ضیافت الهی به ما توفیق خدمت به مردم بدهد، اظهار کرد: وظیفه خود می‌دانم از تلاش های بی وقفه نیروهای مسلح، ارتش، بسیج و سپاه و نیروهای اطلاعات در استان و از این هم‌افزایی که در استان ایجاد شده تشکر کنم.

وی افزود: احساس امنیت از خود امنیت بسیار بالاتر است و بسیار خوشحالیم با تلاش همگی در استان این حس در بین مردم ایجاد شده است.

سردار مجیدی تصریح کرد: اولویت اصلی ما ایجاد اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی و حفظ امنیت کشور است و امیدوارم در ادامه هم بتوانیم به خوبی گذشته این موارد را رعایت کنیم

وی اضافه کرد: امسال به لطف خداوند زمینه فراهم شدن شرایط برگزاری اردوهای راهیان نور مجددا ایجاد شد و پس از سپری کردن طول دوره این ویروس منحوس بستر برای ایجاد این حرکت بزرگ فرهنگی مهیا شد.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) خاطرنشان کرد: بین تمام استان‌ها، استان همدان در اردوهای راهیان نور درخشان‌تر و پرشکوه‌تر حاضر شد و امیدواریم امسال بتوانیم این مورد را با حجم وسیع‌تر برقرار کنیم.

وی با بیان این‌که لازم می‌دانم در اولین جلسه شورای اداری مطرح کنم که بحث کنگره شهدا را در سال جاری داشته باشیم، بیان کرد: ما در این امور الگو هستیم و می‌بایست بنا به ابلاغ سازمان بسیج و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید کنگره دوم را در استان برقرار کنیم و تقریباً ۱۱ سال از کنگره اول ما می‌گذرد و موظف به برگزاری آن هستیم و نیازمند هستیم نمایندگان استان، آقایان حاجی بابایی و آزادی خواه ردیف بودجه‌ای برای این امر در نظر بگیرند زیرا پس از کنگره اول ظرفیت‌های بزرگی برای استان فراهم شد و استان همدان در مباحث دفاع مقدس و شهدا در عام و خاص زبان‌زد است.

سرداری مجیدی یادآور شد: عصاره چکیده شعارهای ۱۰ سال گذشته را مقام معظم رهبری امسال اعلام کردند و لازم است با روی کار آمدن دولت انقلابی زمینه‌ها برای ایجاد حرکات بزرگ فراهم شود.

وی در پایان گفت: در سپاه و بسیج در خدمت جامعه هستیم تا بتوانیم بستر مردمی را برای ایجاد اشتغال و تولید و امور دانش‌بنیان فراهم کنیم، هر چه وحدت و هم‌افزایی ایجاد شود در امورات راهبردی استان نقش بیشتری داریم و مردم استانمان ضرر نخواهند کرد.

انتهای پیام

خبرنگار ایسنا؛ سینا بیدمشکی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha