• چهارشنبه / ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401011004330
  • خبرنگار : 50227

رییس بنیاد مسکن کشور:

روند صدور اسناد مسکن روستایی باید تسریع شود

روند صدور اسناد مسکن روستایی باید تسریع شود

ایسنا/خوزستان رییس بنیاد مسکن کشور گفت: باید روند صدور اسناد باقی مانده مسکن روستایی و مسکن شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در کشور تسریع شود.

اکبر نیکزاد امروز، ۱۰ فروردین ماه در حاشیه بازدید از روستاهای آبادان اظهار کرد: در بازدید امروز وضعیت روستاها، جدول گذاری خیابان ها و دیگر امکانات روساختی روستاهای شهرستان آبادان را بررسی کردیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در حال حاضر حدود ۷۶ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی روستاهای آبادان در نظر گرفته شده و در ۶۰ روستا عملیات اجرای طرح هادی در حال انجام است.

رییس بنیاد مسکن کشور گفت: به جز بحث طرح هادی، در بحث مسکن روستایی و مسکن اقشار کم درآمد تصمیمات خوبی اتخاذ شده است و امیدواریم آثار این تصمیمات را مردم تا دو سه ماه آینده مشاهده کنند.

نیکزاد با اشاره به برخی ناهماهنگی ها در اجرای طرح هادی روستاهای این شهرستان عنوان کرد: افق ۱۰ ساله طرح هادی روستاها به اتمام رسیده و باید بازنگری انجام شود و از این رو باید شرایطی فراهم شود تا روستاییان با قوت قلب بیستر در روستاها به تولید ادامه دهند.

وی افزود: در بازنگری های طرح های هادی در برخی از روستاها انفصال ایجاد شده بود که با بررسی های انجام شده متوجه شدیم درخواست اهالی روستاها به حق است و در بازنگری های نهایی این مسایل را مرتفع خواهیم کرد.

رییس بنیاد مسکن کشور گفت: ۴۰ هزار روستا در سطح کشور وجود دارد که دژهای مستحکم کشور هستند. وجود این روستاها باعث شده تا ایران جز امن ترین کشورهای دنیا باشد و همچنین در بحث تولید عملکرد خوبی داشته باشیم.

نیکزاد بیان کرد: در سال گذشته ۶هزار سند در شهرها و روستاهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر صادر شده است و امسال نیز موضوع صدور سند در دستور کار است.

وی ادامه داد: باید روند صدور اسناد باقی مانده مسکن روستایی و مسکن شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در کشور تسریع شود و این مساله مورد تاکید مجلس است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha