• چهارشنبه / ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1401011004409
  • خبرنگار : 50141

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

محور قاپلیق تا ورودی گیت ماکو چهاربانده می شود

محور قاپلیق تا ورودی گیت ماکو چهاربانده می شود

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت : با کار جهادی در سال جدید مشکلات مردم حل و فصل شود.

عادل نجف زاده امروز ۱۰ فروردین در اولین جلسه شورای اداری چایپاره در سال جدید اظهار کرد : برای حل مشکلات مردم و توسعه و پیشرفت واقعی چاپیاره باید با کار جهادی پیش رویم.

وی از احداث بیمارستان ۹۶ تخت خوابی که دارای ردیف بودجه ملی است، خبرداد و گفت : برای تبدیل پروژه ۶۴ تخت خوابی بیمارستان چایپاره به ۹۴ تخت خوابی تمام تلاش خود را می کنم. 

این نماینده خانه ملت با اشاره به تلاش های دولت سیزدهم برای حل مشکلات مردم و همسویی دولت با مجلس تصریح کرد : این مردم سرمایه اجتماعی مسئولین و نظام هستند و بهترین نوع توسعه نیز باید با مشارکت مردم باشد. 

نجف زاده از فرماندار چایپاره بخاطر راه اندازی برنامه روستا محور توسعه تشکر و قدردانی کرد و گفت : در سفر رییس بنیاد مسکن به خوی و چایپاره با استفاده از طرح های بوم گردی روستایی تسهیلات خوبی برای توسعه و گردشگری نمودن روستاها اخذ خواهد شد. 

وی از اخذ بودجه ۴۸ میلیارد تومانی برای برای پایاب سد آغ چای خبر داد و گفت : از فرماندار می خواهم پیگیر اجرای پروژه سد آغ چای و بهره مندی مردم از آن باشند .

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس بیان اینکه همایش توسعه و معرفی شهرستان چایپاره در سال جاری به میزبانی این شهرستان برگزار می شود، اظهار کرد : در همایش ملی ظرفیت های ارزشمند چایپاره برای سرمایه گذاری معرفی خواهند شد .

نجف زاده از آغاز طرح چهاربانده نمودن محور قاپلیق تا ورودی گیت ماکو خبر داد و گفت : در سفر رییس جمهور این این پروژه کلنگ زنی خواهد شد .

این نماینده مجلس از سفر رییس بنیاد شهید و معاون عمرانی وزیر کشور در آینده نزدیک خبر داد. 

شکورزاده، فرماندار چایپاره نیز در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های نماینده مردم در پیگیری مشکلات و توسعه و پیشرفت شهرستان اظهار کرد :هیچ عذر و بهانه ای برای مسئولین و روسای ادارات برای حل مشکلات و توسعه چایپاره قابل قبول نیست و قطار توسعه چایپاره در سال جدید با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت. 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha