• چهارشنبه / ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1401011004473
  • خبرنگار : 71567

ادامه آموزش مجازی دانشجویان تربیت مدرس تا آخر فروردین

ادامه آموزش مجازی دانشجویان تربیت مدرس تا آخر فروردین

کلیه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس تا روز سه‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ همچون روال گذشته و بدون تغییر ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد؛ با توجه به برگزاری جلسه رؤسای دانشگاه‌های سراسر کشور در محل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای بررسی موضوع حضوری شدن همه دوره‌های تحصیلی و کلیه فعالیت‌های دانشگاه‌ها نتیجه این جلسه در روز یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ در هیأت رئیسه دانشگاه تربیت مدرس طرح و با توجه به شرایط این دانشگاه بررسی مجدد خواهد شد.

در نهایت موضوع حضوری شدن همه دوره‌های تحصیلی و کلیه فعالیت‌های دانشگاه تربیت مدرس در جلسه شورای دانشگاه در روز دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ طرح و تصمیم‌گیری نهایی خواهد شد و سپس تصمیم شورای دانشگاه در روز سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ به اطلاع کلیه دانشجویان و اساتید و کارکنان خواهد رسید.

برای اجرای مصوبه شورای دانشگاه تربیت مدرس به دانشجویان تا دو هفته یعنی تا سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ فرصت داده خواهد شد تا جهت مراجعه به شهر محل تحصیل و تنظیم محل سکونت و موارد آموزشی و پژوهشی برنامه‌ریزی لازم را بکنند.

همچنین معاونین دانشگاه تربیت مدرس و رؤسای دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی وابسته، در این فرصت، اقدامات لازم برای اجرایی کردن تصمیم شورای دانشگاه را انجام خواهند داد تا حضور دانشجویان در دانشگاه و حضوری شدن کلیه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و اداری، تسهیل و روان شود.

تا روز سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ کلیه فعالیت های آموزشی و پژوهشی همچون روال گذشته برای کلیه کلاس‌های عملی و آزمایشگاه‌ها به صورت حضوری و برای بقیه موارد به صورت برخط و مجازی ادامه خواهد داشت.

در این اطلاعیه تاکید شده است، زدن هر سه مرحله واکسن کرونا برای استفاده از امکانات خوابگاهی برای کلیه دانشجویان واجد شرایط الزامی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha