• چهارشنبه / ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۷:۱۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1401011004478
  • منبع : جمعیت هلال احمر

رییس جمعیت هلال احمر در دیدار با رییس قوه قضاییه عنوان کرد

امسال هلال احمر ایران ۱۰۰ ساله می‌شود / در همه شرایط سخت کنار مردم هستیم

امسال هلال احمر  ایران ۱۰۰ ساله می‌شود / در همه شرایط سخت کنار مردم هستیم

رئیس جمعیت هلال احمر به همراه جمعی از مدیران در دیدار با رئیس قوه قضاییه، پس از ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات جمعیت هلال احمر در سوانح اخیر از خدمت‌رسانی امدادگران، نجاتگران و جوانان هلال احمر در پایگاه ها و پست های نوروزی به هموطنان در سراسر کشور و دریافت جایزه بین‌المللی هانری داویسون به پاس فعالیت های برجسته اخیر از سوی فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر خبر داد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه خبری جمعیت هلال احمر، در این دیدار رئیس جمعیت هلال احمر خدمت صادقانه و بی منت را از اصول امدادگری دانست و گفت: نجاتگران و امدادگران ما با حضور در پایگاه‌های امداد و نجات و در سخت‌ترین شرایط در حوادث مختلف به مردم سراسر کشور خدمت‌رسانی می‌کنند در حالی‌که مبلغ اندکی حق الزحمه می‌گیرند و بیمه نیستند.

دکتر پیرحسین کولیوند با تاکید بر حضور فعال نیروهای جوانان و داوطلبان در طرح های مقابله با بیماری کرونا یادآوری کرد: هلال احمر در واردات واکسن، همکاری با وزارت بهداشت در انجام واکسیناسیون عمومی، غربالگری مسافران در مبادی مرزی و اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نقش پررنگ و ماندگاری بازی کرد.

وی با تاکید بر ارج نهادن به فعالیت های نیروهای جمعیت هلال احمر همزمان یکصدمین سالگرد تاسیس این نهاد مردمی گفت: امسال هلال احمر ایران یکصد ساله می‌شود و  برای ما باعث افتخار است که به پشتوانه این سابقه طولانی، توانسته‌ایم در لباس مقدس هلال احمر، به عنوان معین دولت و ناجی مردم در همه لحظات سخت و بحرانی در کنار هموطنانمان در ایران سربلند اسلامی باشیم.

کولیوند با اشاره به اعطای جایزه هانری داویسون به جمعیت هلال احمر گفت: یکی از افتخارات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اعطای جایزه هانری داویسون به پاس فعالیت های برجسته اخیر از سوی فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha