• چهارشنبه / ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۹:۵۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401011004517
  • خبرنگار : 50477

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد:

پوشش امدادی ۷۶ حادثه در تعطیلات نوروزی/ ۵۸ سانحه ترافیکی تا به امروز

پوشش امدادی ۷۶ حادثه در تعطیلات نوروزی/ ۵۸ سانحه ترافیکی تا به امروز

ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به فعالیت مداوم و شبانه روزی امدادگران این جمعیت در ایام نوروز، گفت: در این ایام بالغ بر ۷۶ سانحه رانندگی توسط هلال احمر گلستان پوشش امدادی داده شده است.

فرهاد میقانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه مجموعه نیروهای امدادی و داوطلب جمعیت هلال احمر استان گلستان از ۲۵ اسفندماه در آماده باش نوروزی هستند، اظهار کرد: تا به این لحظه به لطف خدا و همت جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر در اجرای ماموریت های خود توانسته ایم موفق عمل کنیم هر چند خوشحالی ما زمانی است که بدون رخداد و سوانح هیچ نیازی به فعالیت امدادی ما نباشد.

وی با بیان اینکه در طول تعطیلات نوروزی تا ظهر امروز مجموعا ۷۶ سانحه و حادثه ترافیکی در سطح استان گلستان به ما گزارش شده و نیروهای امدادی ما بر سر صحنه حاضر شده اند، افزود: از میان این حوادث، ۵۸ حادثه مرتبط با سوانح ترافیکی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با تاکید بر اینکه تا کنون ۹۵ تیم عملیاتی به صحنه حوادث و سوانح اعزام شده اند، خاطرنشان کرد: در ماموریت های انجام شده تا کنون ۲۰۳ نیروی عملیاتی به کارگیری شده اند.

میقانی از امدادرسانی به ۱۲ نفر و نجات جان این عزیزان خبر داد و گفت: ۶۲ نفر توسط تیم های امدادی و عملیاتی ما به مراکز درمانی و بیمارستانها منتقل و ۶ نفر نیز به صورت سرپایی مورد درمان و مداوا قرار گرفته اند.

وی از اسکان اضطراری به یک خانواده و رهاسازی ۹ نفر در حوادث تا به امروز خبر داد و تصریح کرد: در عملیات های اجرا شده تا کنون ۹۷ خودروی امدادی نیز مورد استفاده تیم های عملیاتی و امدادی قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به اینکه شهرستان مینودشت با ۱۷ حادثه بیشترین حادثه را در تعطیلات نوروزی داشته است، اضافه کرد: شهرستان های گرگان، علی آبادکتول و کردکوی به ترتیب با ۱۴، ۹ و ۹ حادثه در رده های بعدی وقوع بیشتری سانحه در تعطیلات نوروزی بوده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha