• پنجشنبه / ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1401011104644
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در راه‌های سیستان و بلوچستان

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در راه‌های سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تردد خودروهای سنگین در محورهای استان از ساعت ۲۴ روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ممنوع شد.

به گزارش ایسنا- نشست کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل، شورای هماهنگی ترافیک و ستاد اجرایی خدمات سفر استان؛ منصور بیجار در حاشیه این نشست اظهارداشت: چهارمین جلسه شورای خدمات سفر و شورای ترافیک به ریاست استاندار برگزار شد که در تمام این جلسات خدمات رسانی به مسافران نوروزی و کنترل ترددها در جاده‌های استان مورد بررسی قرار گرفته و دستورات لازم از سوی استاندار صادر شده است.

وی بیان کرد: پیک بعدی برگشت مسافران و آمار ترددها در روزهای پیش رو افزایش خواهد داشت و بر همین اساس تصمیمات لازم برای کنترل ترددها و نظارت بر جاده‌های استان اتخاذ شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت:با توجه به تلاش و توان تمام نیروهای امدادی و گروه‌های جهادی بازهم متاسفانه آمار تلفات جاده ای نسبت به میانگین کشور بالاست.

وی تصریح کرد: هرچند اقدامات خوبی صورت گرفته اما با افزایش ۳۵ درصدی ترددها در این ایام نسبت به سال گذشته، آمار تلفات نسبت به سال گذشته کمتر بوده اما باز هم این آمار بالاست.

بیجار افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده و دستور استاندار مرخصی تمامی مدیران مرتبط لغو و حضور خودروهای امدادرسان، اورژانس و هلال احمر در جاده‌های استان افزایش یافته و تمام دستگاه‌های انتظامی و خدمات رسان در کنار مردم هستند و  همچنین حضور پلیس و همراهی گروه های جهادی در سطح استان به صورت محسوس افزایش یافته تا مردم این احساس را داشته باشند که پلیس در کنار آنهاست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: برخورد با متخلفان و خودروهایی که در روزهای آینده تخلف داشته باشند افزایش خواهد یافت و ۶۰ دستگاه خودرو نظارتی جدید در  جاده‌های استان حضور خواهد داشت.

وی تاکید کرد: پلیس با رانندگانی که تخلف و خطرآفرین باشند برخورد جدی خواهد داشت و بر اساس قوانین هم توقیف خودرو و هم بر خورد و جزاهای بعدی صورت خواهد گرفت.

بیجار تاکید کرد: مردم تردد هایشان را برای دقایق آخر نگذارند و با توجه به پایان تعطیلات و شروع مدارس و همچنین آغاز ماه مبارک رمضان و روز طبیعت افزایش چشمگیر ترددها را در جاده‌های استان خواهیم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha