• پنجشنبه / ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۸:۵۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401011104975
  • خبرنگار : 50091

وزیر ورزش و جوانان در خواف:

خانه‌های جوان در کشور توسعه می‌یابد

خانه‌های جوان در کشور توسعه می‌یابد

ایسنا/خراسان رضوی وزیر ورزش و جوانان گفت: خانه‌های جوان در کشور توسعه خواهد یافت.

وزیر ورزش و جوانان که به عنوان نماینده هیات دولت در سفر دولت سیزدهم به خراسان رضوی به شهرستان خواف سفر کرد در نشستی که پنجشنبه یازدهم فروردین ماه جاری برگزار شد، اظهار کرد: ۲۸ هزار مکان ورزشی در کشور داریم که سعی می‌شود حداقل ۱۰ درصد و حداکثر ۳۰ درصد این اماکن، خانه جوان شود.

سید حمید سجادی گفت: خوشبختانه مجلس تخصیص ۲۷ صدم درصد از مالیات ارزش افزوده را برای وزارت ورزش و جوانان در نظر کرفته که پیش بینی می‌شود رقمی حدود ۳ هزار میلیارد تومان شود که از این میزان ۲۰ درصد ویژه امور جوانان کشور است.

وی اعلام کرد: ساختار تشکیلاتی حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان تقویت می‌شود تا حوزه جوانان در این وزارت خانه فدای ورزش نشود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: جوان سرا و خانه‌های جوان توسعه می‌یابد تا محلی برای پویایی و حرکت جوانان در سمن‌ها باشد.

سجادی افزود: در جوانی کارگر قنادی بودم و همزمان با چندین کار، ورزش هم می‌کردم تا جایی که به رده‌های قهرمانی رسیدم. اما مشغله‌های شغلی و مضیقه‌های زندگی من سبب شد تا از ورزش قهرمانی دست بکشم و حالا که در این سمت هستم با تنگناهای معیشتی قهرمانان ورزشی آشنا هستم و تمام تلاشم این است که ورزشکاران قهرمانی را به سمت ورزش‌های حرفه‌ای هدایت کنیم و با عدالت محوری و مدیریت منابع نسبت به معیشت و رفاه زندگی آن‌ها بی‌تفاوت نباشیم.

در این نشست جمعی از فعالان اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی شهرستان به بیان خواسته‌های خود پرداختند که مهم‌ترین مطالبات آن‌ها از نماینده ویژه اعزامی هیات دولت به خواف شامل توسعه زیرساخت‌های راه، آب، کشاورزی، دامداری، مسکن، آموزش، بهداشت و درمان، ارتباطات، حمل و نقل ریلی، اشتغال جوانان، اماکن و تجهیزات ورزشی بود.

شهرستان خواف با حدود ۱۸۰ هزار نفر جمعیت در ۶ شهر و ۸۴ روستا در ۲۷۰ کیلومتری مشهد مرکز خراسان رضوی واقع است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha