• جمعه / ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۲:۰۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401011205099

معاون اجرایی رئیس جمهور در نشست شورای اداری استان مطرح کرد

تامین اعتبار و سرمایه گذاری برای تکمیل ۱۸۴ طرح و پروژه در خراسان رضوی

تامین اعتبار و سرمایه گذاری برای تکمیل ۱۸۴ طرح و پروژه در خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی با ۲۸ دستگاه دولتی و حاکمیتی برای تکمیل ۱۸۴ طرح و پروژه تصمیمات مناسبی اتخاذ شد که هم تامین اعتبار مطلوبی به آن اختصاص یافت و هم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تقویت شد و هم از محل منابع بانکی تمهیدات لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به عمل آمد.

صولت مرتضوی، شامگاه پنجشنبه ۱۱ فروردین در جلسه شورای اداری خراسان رضوی که در سالن صداوسیمای استان برگزار شده بود، اظهار کرد: دولت در سال ۱۴۰۰، ۱۷ سفر برنامه‌ریزی شده به اقصی نقاط کشور داشت که سه سفر هم به مناطق زلزله‌زده کرمان و ... صورت گرفت. در این راستا اقدامات بسیاری انجام شده، تا جایی که به وضعیت ۲۰۷۵ طرح در این استان‌ها رسیدگی شده است. تعهدات دولت از محل منابع عمومی در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان بود که با آخرین گزارش ارائه شده، حدود ۱۱۰ درصد محقق شده است.

وی افزود: علاوه بر مصوبات سفرهای استانی، رئیس جمهور در این سفرها دستورات ویژه‌ای صادر کرده است که در طول تصدی دولت در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۹۰ فقره دستور بوده است که از این تعداد ۱۶۰ مورد رسیدگی و به نتیجه رسیده است و مابقی در دست پیگیری است.  مهمترین دستورات رئیس جمهور درحوزه آزادسازی و فعال سازی واحدهای تولیدی و احیای تالاب ها و رسیدگی به وضعیت رودها و احداث مسکن و رفع مشکلات تولید و تامین نهاده‌ها و بازارچه‌های مرزی، نظام تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و... بوده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: در این سفر اخیر کار کارشناسی بسیار مطلوبی در سطح استان و ملی انجام شد و تصمیمات بسیار مبارکی در راستای برون‌رفت از مشکلات و همچنین تدوین برنامه توسعه استان به منصه ظهور رسید. در این سفر با ۲۸ دستگاه دولتی و حاکمیتی برای تکمیل ۱۸۴ طرح و پروژه تصمیمات مناسبی اتخاذ شد که هم تامین اعتبار مطلوبی از آن به عمل آمد و هم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تقویت شد و هم از محل منابع بانکی تمهیدات لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به عمل آمد. در بخش صنعت و رفع مشکلات حاشیه‌نشینی و کمک به توسعه راه آهن شهری و راه‌های مواصلاتی استان تصمیمات مطلوبی اتخاذ شد که ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha