• جمعه / ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401011205402
  • خبرنگار : 50237

امام جمعه موقت همدان:

کودکان را از آموزش مجازی نجات دهیم

کودکان را از آموزش مجازی نجات دهیم

ایسنا/همدان امام جمعه موقت همدان با اشاره به روز جهانی کتاب کودک گفت: آموزش کودکان باید با شیوه خاص خود انجام شود و بتوانیم از امکانات روز و آموزش مجازی آنها را نجات دهیم که در این چندسال شاهد افت تحصیلی شدید در دانش آموزان بودیم و باید اقداماتی انجام شود تا کودکان با کتاب انس بگیرند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حسن طاهری ظهر امروز در خطبه های سیاسی_عبادی نماز جمعه همدان ضمن دعوت به تقوا با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه بزرگی در پیش داریم و ضیافت خدا موضوع کمی نیست که حتی خواب روزه دار عبادت و دعا در آن مستجاب بوده و هر نفس روزه دار تسبیح محسوب می شود و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه ضعف در تصمیم و اراده تنها راه نفوذ شیطان بوده و عزم، رمز موفقیت در دین و دنیا است، افزود: فردا روز طبیعت اعلام شده اما این طبیعت درحال تخریب بوده و با اینکار نسل آینده را به خطر می اندازیم و مدیران در این زمینه مسئول هستند و باید رسیدگی و مراقبت کنند.
امام جمعه موقت همدان با اشاره به روز جهانی کتاب کودک گفت: آموزش کودکان باید با شیوه خاص خود انجام شود و بتوانیم از امکانات روز و آموزش مجازی آنها را نجات دهیم که در این چندسال شاهد افت تحصیلی شدید در دانش آموزان بودیم و باید اقداماتی انجام شود تا کودکان با کتاب انس بگیرند.
طاهری با بیان اینکه مدیران و مسئولان شهرداری و شورای شهر وظیفه سنگینی داشته و به دلیل ارتباط مستقیم با حق مردم باید به طور دقیق به وظایف خود عمل کنند تصریح کرد: تاخیر انداختن در انجام کار مردم حق الناس است و باید در روز قیامت جوابگو باشند و امیدواریم خدا این افرادی را به راه راست هدایت کند.
 وی با بیان اینکه قدر پدر و مادرها را بدانید و آنها را در آسایشگاه‌ها تنها نگذارید و احترام به والدین واجب است، اضافه کرد: ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی است که با اکثریت آرای مردم این نظام تثبیت شد و در این سال ها دشمنان زیادی پیدا کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha