• جمعه / ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۷:۳۰
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1401011205459
  • خبرنگار : 71661

با آغاز حملات جدید روسیه در اطراف پایتخت اوکراین؛

شهردار کی‌یف: خطر مرگ بالاست، فعلا به کی‌یف برنگردید!

شهردار کی‌یف: خطر مرگ بالاست، فعلا به کی‌یف برنگردید!

شهردار کی‌یف، امروز (جمعه) اعلام کرد که نبرد شدیدی در شمال و شرق این شهر درگفته است و از غیرنظامیان خواست فعلا به کی‌یف نیایند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای، ویتالی کلیچکو، شهردار کی‌یف در هشداری به شهروندان پایتخت اوکراین گفت، در حال حاضر خطر مرگ در کی‌یف «بسیار بالا» است و از غیرنظامیانی که قصد بازگشت به این شهر را داشتند، خواست دست‌نگه‌دارند.

این حملات در حالی آغاز شده که فرماندار منطقه‌ای کی‌یف پیش‌تر از عقب‌نشینی نیروهای روسیه از برخی مناطق حومه پایتخت خبر داده بود.

کلیچکو در هشدار خود به شهروندان کی‌یف گفت: خطر مردن در کی‌یف بسیار بالاست... پس به هرکسی که قصد دارد به کی‌یف بازگردد توصیه می‌کنم که لطفا کمی بیشتر صبر کند.

این در حالیست که ساعاتی پیش، مقامات اوکراین و روسیه از برگزاری مذاکرات صلح برخط خبر دادند.

روسیه پیش از مذاکرات برخط نیز، در آخرین دور مذاکرات حضوری در استانبول وعده داده بود که عملیات‌هایش در شهرهای کی‌یف و چرنیهیف را به میزان «چشمگیری» کاهش دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۲ ۱۹:۰۶

این آقای ویتالی کلیچکو یک بوکسور بود که در مسابقات شرکت می‌کرد و به همراه برادرش هر کدام میلیونر هستند و سالهاست در المان زندکی می‌کنند بعدا آنها را فرستادن اوکراین و شهردار کی یف کردن و اینطور ناتو عوامل خودش را میاورد و پستهای مهم را می‌دهد بانها درست مثل زلنسکی که از او قهرمان ساختند

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۳ ۲۰:۲۱

خوب مثلاچه سنه نه

avatar

فعلا هرکس از کشورش در مقابل بزرگوران وسروران و نجیب زادگان روسیه بزرگ و جناب مستدام پوتین معظم و ارتش قهرمان روسیه دفاع کند غربزده خائن بوده و وفاداران به حضرت پوتین قهرمانان خلق هستند.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۴ ۱۲:۲۲

زنده باد پوتین