• جمعه / ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۲:۰۳
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1401011205514
  • منبع : دانشگاه علم و فرهنگ

رییس دانشگاه علم و فرهنگ در پیام نوروزی خود تاکید کرد؛

به عنوان نوآورترین دانشگاه کارآفرین کشور در مسیر اقتصاد دانش بنیان حرکت می‌کنیم

به عنوان نوآورترین دانشگاه کارآفرین کشور در مسیر اقتصاد دانش بنیان حرکت می‌کنیم

دانشگاه علم و فرهنگ در پیام نوروزی خود تاکید کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر رویکرد اقتصاد دانش‌بنیان در سال جدید به مثابه تکلیفی امیدبخش برای مسوولان، دست‌اندرکاران، نخبگان و به ویژه دانشگاهیان است تا با تدبیر، عمل و حرکت صحیح در آینده کشور نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر سید سعید هاشمی رییس دانشگاه علم و فرهنگ به مناسبت سال نو پیامی به شرح زیر صادر کرد:

« بسم الله الرحمان الرحیم 

نوروزباستانی بن مایه فرهنگ و جهان‌بینی ما ایرانیان است؛ نوگرایی در اندیشه و کردار،  طاعت و اطاعت پرودگار در هر سرآغاز  و پروراندن امیدهای تازه در رویارویی با جهان مادی دستاورد مقدس تمدن هزاران ساله‌ای  است که ما را در عین پیوند با ریشه‌ها و اعتقادات دیرینه‌مان در مسیر آینده‌ای فرا نو و درخشان  رهنمون می‌نماید.

همزمانی سال نو، میلاد امید جاودان بشریت حضرت مهدی (عج)، زمزمه‌های فرا رسیدن ماه میهمانی خداوند و طلیعه قرن نو ایرانی در روزگاری که علم و دانش عامل اصلی سر افرازی و پیشرفت جهانیان بوده؛ نشانه‌ای الهی برای ملت فخیم ایران اسلامی است که علیرغم چالش‌های موجود، برای پیشرفت و ارتقای اقتدار ملی در عرصه‌های  مختلف، باورهای اصیل خود را سرلوحه‌ی آفرینش دانش، بینش و زندگی نو قرار دهند.

مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات نوروزی خود با تاکید بر رویکردهای مردمی و نوگرایانه، توسعه اقتصادی را یکی از مهم‌ترین مسائل پیشروی جامعه در قرن جدید دانسته‌اند. اتخاذ رویکرد اقتصاد دانش‌بنیان برای پیشرفت و گذار از چالش‌های اقتصادی از سوی هادی ملت ایران به مثابه تکلیفی امیدبخش برای مسوولان، دست‌اندرکاران، نخبگان و به ویژه دانشگاهیان –پرچم‌داران علم و دانش-است تا با تدبیر، عمل و حرکت صحیح در آینده کشور نقش‌آفرینی کنند.

اینجانب به عنوان یکی از خدمتگزاران پیشروترین نهاد انقلابی -که همواره اهتمام ویژه‌ای برای حرکت در مسیر رویکردهای مقام معظم رهبری داشته است- با ابراز تعهد حرفه‌ای به رویکرد اقتصاد دانش بنیان و اعتقاد راسخ به توانایی‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه علم و فرهنگ در مقام نوآورترین دانشگاه کارآفرین کشور با توکل به خداوند متعال، دانش اعضای هیات علمی، زحمات همکاران محترم و دانشجویان عزیز، تلاش خواهم داشت که دانشگاه علم و فرهنگ همانند سال‌های گذشته علاوه بر تحقق رسالت آموزشی‌، فرهنگی و پژوهشی در راستای تربیت دانشجویان نوآور، خلاق و کارآفرین گام برداشته و با همکاری جهاددانشگاهی تمام توان خود را در مسیر اشتغالزایی و حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان  آحاد جامعه خصوصا دانشجویان به کار گیرد.

آغاز سال نو شمسی  و قرن جدید را به تمامی اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان کوشای دانشگاه علم و فرهنگ تبریک گفته و امیدوارم با عنایت خداوند متعال و در سایه منویات رهبری همگام با یکدیگر برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی بکوشیم.

سیدسعید هاشمی - رییس دانشگاه علم و فرهنگ

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha