• شنبه / ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1401011305691
  • خبرنگار : 71533

واکنش سخنگوی دولت به ممانعت از ورود علیرضا قربانی به آمریکا

واکنش سخنگوی دولت به ممانعت از ورود علیرضا قربانی به آمریکا

سخنگوی دولت نسبت به جلوگیری از ورود علیرضا قربانی خواننده موسیقی به آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در صفحه شخصی خود در توییتر با استفاده از هشتگ «علیرضا قربانی» نوشت:

«‏ دولت آمریکا که سوابق روشنی در عهدشکنی و نقض موازین حقوق‌ بین‌الملل و حقوق بشر دارد، همزمان با ادعای حسن‌نیت؛ با وضع تحریم‌های جدید و ممانعت از ورود یک خواننده ایرانی به بهانه واهی، بار دیگر نشان داد در هر شرایطی با «مردم» ایران دشمنی می‌کند.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۳ ۱۴:۰۰

حالا چی شده انقدر برای شما این موضوع مهم شده که سخنگو دولت نظر میده اگه امریکا جای خوبیه هست دولت برای ما هم ویزا بگیره ماهم بریم

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۳ ۱۵:۰۹

چرا ماست‌ها رو می‌ریزی تو قیمه ها

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۳ ۱۶:۰۵

چه جالب! خواننده توایران نمیتونه کنسرت بزاره....بعدنگران راه ندادن یکی دیگه به امریکایید؟ اخی بیچاره ایرانیان مقیم امریکا کنسرت ندیدن

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۳ ۱۶:۱۴

قابل توجه احمقهایی که تصور می کنند دشمنی آمریکا فقط با حکومت مستقر در ایران است نه مردمش. آمریکا غیرانسانی ترین رفتار را با ایرانیان دارد. ولی برای نتیجه گیری لازم نبود فقط به سفر به آمریکا نظر کنیم، نود و نه درصد تحریم های وحشیانه آمریکا مردم ایران را هدف گرفته و می گیرد. ایسنایی های عزیز، ممنون می شوم که برخلاف روال معمولتان که پیام های مخالف نظرتان راسانسور می کنید حداقل این یکبار اجازه دهید!

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۳ ۱۷:۲۱

کاملآ موافقم.امیدوارم مردم ایران انرا درک و احساس کنند. ۳ ساله پیش ایران بودم و بارها با ساده لوهان هموطنی که به دلایلی که بر انها ابهام شده بود از دونالد ترامپ شارلاتان همایت میکردند برخورد کردم. ما نتیجه انرا دیدیم. ملت ایران باید چشم باز کند و ببیند که دشمنی امریکا با ایران فراتر از خصامت سیاسی است. دشمنی با ایران یک دشمنی مذهبی و قومی است که که هدف ان بقای ملت ایران را نشانه گرفته است.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۳ ۲۳:۵۸

سفر م را به آمریکا لغو می کنم.