• یکشنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1401011406432
  • خبرنگار : 71505

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

نگرانی برای تحقق بودجه شهرداری در سال جاری وجود ندارد

نگرانی برای تحقق بودجه شهرداری در سال جاری وجود ندارد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه نگرانی برای تحقق بودجه در سال جاری وجود ندارد، افزود: سقف تعیین شده برای بودجه سال جاری می‌تواند کف درآمدهای مدیریت شهری بشود.

به گزارش ایسنا، پرویز سروری در پایان جلسه امروز یکشنبه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت سلامت جسمانی مهدی چمران ریاست شورای اسلامی شهر تهران گفت: به حمدالله حال ایشان رو به بهبود است و بیماری ایشان نیز ناشی از کرونا بود. در حال حاضر بهتر شدند و به زودی به بخش عمومی بیمارستان منتقل خواهند شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره احتمال اتخاذ تصمیمی در میان اعضای شورای شهر مبنی بر کناره گیری ریاست شورا، گفت: اعضای شورا همگی خود را به نوعی شاگرد مهدی چمران می‌دانیم و اصرار داریم که سایه ایشان در شورا وجود داشته باشد به شکلی که یک ساعت حضور ایشان در شورای شهر به اندازه یک روز ارزشمند است و اعضای شورا از حضور ایشان و رهنمودها و تجربه و تخصص آقای چمران بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد: تا کنون چنین بحثی انجام نشده و اعضای شورا اصرار دارند از حضور آقای چمران در شورا بهره‌مند شوند البته به شرط اینکه سلامت ایشان تضمین شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره تحقق برنامه‌های سال جدید شهرداری تهران به ویژه در حوزه بودجه‌ای گفت: روند فعلی روندی رو به رشد در حوزه درآمدهای شهرداری است و نشان می‌دهد مردم تهران رفته رفته به مدیریت شهری و شورای شهر دوره ششم اعتماد پیدا می‌کنند. به همین دلیل تحقق بودجه در سال ۱۴۰۰ حتی در تصور بسیاری از شخصیت‌هایی که سال‌هاست کار بودجه‌ای می‌کنند وجود نداشت. حدود ۳۵ هزار میلیارد تومان تحقق درآمد سال گذشته بود. در شرایطی که در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰، ۱۳ هزار میلیارد تومان محقق شده بود ولی در شش ماهه دوم ۲۲ هزار میلیارد تومان محقق شد.

سروری تاکید کرد: اقدامات شورای اسلامی شهر تهران در جهت باز کردن قفل‌ها در شهر تهران و ایجاد نشاط در مدیریت شهری موثر واقع شد و معتقدیم مشکلی در تامین بودجه برای سال جاری نداریم به شکلی که حتی سقف تعیین شده فعلی در بودجه می‌تواند کف درآمدهای مدیریت شهری باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha