• یکشنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۱:۳۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401011406610
  • خبرنگار : 50175

مدیر مخابرات منطقه استان خبر داد:

پایداری ارتباطات مخابراتی لرستان در ایام تعطیلات عید نوروز

پایداری ارتباطات مخابراتی لرستان در ایام تعطیلات عید نوروز

ایسنا/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان مخابرات منطقه استان با توجه به حجم بالای استفاده از شبکه مخابراتی همراه اول و ثابت، شاهد سرویس‌دهی بدون وقفه و کاستی در این استان بودیم.

نبی اله شمسی فر، اظهار کرد: لرستان با مردمانی خونگرم، مهمان‌نواز و ایثارگر یکی از نخستین سکونتگاه‌های قدیمی بشر بوده و تنها استانی از ایران است که به دلیل اهمیت تاریخی فوق‌العاده آن یکی از ۴ بخش اصلی موزه ملی ایران به آن اختصاص یافته و همه‌ساله در ایام نوروز پذیرای میهمانان و گردشگران عزیز از اقصی نقاط کشور و جهان بوده و امسال نیز در طلیعه قرن پانزدهم هجری شمسی، پس از فروکش کردن بیماری منحوس کرونا خود را برای میزبانی از مسافرین و میهمانان آماده کرد و در این راستا مخابرات منطقه لرستان نیز با تلاش و کوشش کارکنان این مجموعه، در بالاترین سطح آمادگی در جهت خدمت‌رسانی به هموطنان در جای‌جای استان پهناور و شهیدپرور استان قرار دارد.

وی تصریح کرد: پایش وضعیت مسیرهای ارتباطی به‌خصوص خطوط فیبرنوری و استفاده بهینه از ظرفیت‌های ارتباطی موجود و همچنین به‌روزرسانی امکاناتی همچون ژنراتورهای برق، باطری‌های پشتیبان، تجهیزات آنتن پرتابل و رادیو، شیفت دفاتر خدمات ارتباطی و پیشخوان دولت برای ارائه خدمات مخابراتی، ایجاد مراکز شیفتی ۲۴ ساعتی و پشتیبانی فنی و پاسخگویی در حوزه تلفن ثابت و سیار و ...را از جمله تمهیداتی عنوان کرد که مخابرات منطقه لرستان در ایام تعطیلات نوروز مدنظر قرار داده است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان عنوان کرد: مخابرات منطقه لرستان با توجه به شرایط جغرافیایی و کوهستانی با پوشش نزدیک به ۹۸ درصدی تلفن همراه در جاده‌های اصلی، اطمینان خاطر مسافرین در هنگام رانندگی و عبور از استان را فراهم کرده است.

گفتنی است، در حال حاضر تعدادی از کارکنان حوزه‌های ارتباطات ثابت و همراه اول، دیتا و مراکز تماس، ۲۰۲۰ و ۱۱۸ به‌صورت شبانه‌روزی، وظیفه خدمت‌رسانی به مهمانان نوروزی و مشترکین، در ایام نوروز را بر عهده دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha