• دوشنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۹:۴۱
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1401011507384
  • خبرنگار : 71659

زلنسکی در بازدید از «بوچا»: در این شهر کشتار دسته جمعی رخ داده است

زلنسکی در بازدید از «بوچا»: در این شهر کشتار دسته جمعی رخ داده است

رئیس‌جمهور اوکراین امروز (دوشنبه) از شهر «بوچا» جایی که رسانه‌های غربی می‌گویند ارتش روسیه در این شهر مرتکب جنایت شده است، بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهور اوکراین امروز از شهر بوچا که به گفته رسانه‌ها و مقامات غربی، ارتش روسیه در این شهر مرتکب جنایت شده است، بازدید به عمل آورد.

زلنسکی در جریان این سفر در پاسخ به سوالی مبنی بر امکان گفتگوی صلح با روسیه گفت: بله (من فکر می کنم امکان گفتگو با روسیه برای صلح وجود دارد) زیرا اوکراین باید به صلح برسد. ما در اروپای قرن بیست و یکم هستیم.

رئیس‌جمهور اوکراین افزود: ما به تلاش‌های دیپلماتیک و نظامی خود برای حل بحران ادامه خواهیم داد و هر چه روند مذاکرات توسط روسیه طولانی‌تر شود، برای آنها بدتر خواهد بود.

زلنسکی همچنین خاطرنشان کرد: آنچه که در شهر بوچا رخ داد، کشتار دسته جمعی بود. ما از کسانی که مرتکب جنایات در بوچا شدند، شکایت خواهیم کرد.

وی افزود: روسیه بر بسیاری از رهبران اروپا إعمال فشار کرد تا بر نظرات آنها درخصوص آنچه که در کشور ما رخ می‌دهد، تاثیر بگذارد. آن إعمال فشاری که بر رهبران اروپایی در حال حاضر صورت می‌گیرد، یک بازی روسیه است تا ما را از ناتو دور سازد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۵ ۲۰:۱۶

دقیقا شبیه کشتار مردم حلبچه توسط صدام حسین ملعون

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۶ ۱۵:۲۹

با این تفاوت که برای ما همه ی رسانه ها و دولت های مدعی حقوق بشر کور و کر بودن

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۵ ۲۲:۱۲

زلنسکی یک جنایت کار جنگی ست ، کشورش را به نابودی کشید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۶ ۱۸:۴۳

ببخشید اینطور برایت مینویسم بیسواد زلتسکی یک قهرمان است نه مثل مسئولین ما

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۷ ۰۱:۳۱

بیا پایین

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۵ ۲۲:۳۶

روسیه شکست را بپذیرد وبدون قید و شرط از اوکراین خارج شود واز آزار وشکنجه زنان و کودکان دست بر دارد

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۵ ۲۳:۳۲

این نادان علیرغم توصیه اتحادیه اروپا هنوز به فکر پیوستن به ناتو است ..

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۶ ۰۰:۱۰

به نظر میرسه کشته ها کار خود فاشیستهای اوکراین قبل ورود به شهره چون روسیه که به آرامی عقب نشینی کرده چرا کشته ها را به جای بگزارد.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۶ ۰۲:۵۵

روسیه با آلمان نازی فرقی نمیکند پوتین مثل هیتلرجنایتکارجنگیست خدایا این شررا ازروی کره زمین وردارو نابودش کن آمین

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۶ ۰۹:۰۸

زلنسکی مزدور نوکر حلقه به گوش آمریکا بدون اجازه امریکا آب نمی‌خورد این دلقک ، مرتیکه خائن رو گذاشتن و از او قهرمان سازی و بهره برداری سیاسی میکنند ، لعنت به زلنسکی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۶ ۰۹:۳۸

زلنسکی وپوتین از مدیریت ورئیس جمهور بودن چه می دانند اگه می دانستند این راه حل نبود جسد مردم بی گناه وبیچاره درخیابان بیفته.جنگ مال صد سال پیش بود حالا دیپلماسی وگفتگو مسائل حل می کنه، نه جنگ ووحشی گری.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۶ ۰۹:۴۷

هی زلنسکی: ارباب حلقه ها(آمریکا و متحدانش)با ارتش72 ملت سنتکام به رهبری آمریکا همین سناریو را 20سال در افغانستان چندین سال متوالی در لیبی در سودان در سوریه در عراق در یمن با حمایت از رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل در فلسطین(بیش از70سال) در حال بازی و اجرا هستند آیا این اعمال کشتارهای دسته جمعی و جنایات جنگی علیه مسلمانان نیست؟ در حالیکه از جنگ اکراین و روسیه تنها40 روز است که میگذرد.....این کجا؟ و آن کجا؟.....

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۶ ۱۸:۳۸

اونایی که‌کمی تاریخ خونده باشند روسیه رو خوب میشناسن . یک کشور بی دین کمونیست

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۸ ۰۸:۰۲

شهردار بوچا در هنگام تخلیه شهر بوچا از نیروی های روسی رسما اعلام کرد همه چیز مرتب است و طبق توافق شهر را تحویل گرفت ، ۲ روز پس از تخلیه نیروهای روسی توپخانه اکراین شهرا را گلوله باران میکند.سناریو سازی اتفاق تازه ای نیست در سوریه کلاه آبی ها ساختند در اکراین فاشیست های ملی گرا