• سه‌شنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۱:۱۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1401011607444
  • خبرنگار : 71404

تهیه‌کننده عنوان کرد

خطاب به مخاطبان سریال رمضانی «خوشنام»: غافلگیر می‌شوید!

خطاب به مخاطبان سریال رمضانی «خوشنام»: غافلگیر می‌شوید!

تهیه کننده سریال ماه رمضان شبکه یک سیما می گوید: داستان اصلی"خوشنام" از قسمت سوم شروع می‌شود و به نوعی می توان گفت این مجموعه برای تماشاگران غافلگیری دارد؛ چراکه قرار است بازی‌های متفاوتی از بازیگران را ببینند.

سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی با حضور بازیگرانی چون حمید لولایی، هومن حاجی عبدالهی، عباس جمشیدی فر، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی زاده، امیر غفارمنش، نیلوفر رجایی فر و رابعه مدنی این شب ها ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود.

احمد زالی در گفت و گویی با ایسنا درباره آخرین وضعیت تولید "خوشنام" اعلام کرد: ۲۰ قسمت از مجموعه "خوشنام" آماده است و تصویربرداری کلی کار طی ۱۰ روز آینده به پایان می رسد.

او ادامه داد: در حال حاضر در لوکیشن باشگاه اسب سواری همچنان مشغول تصویربرداری هستیم و هومن حاجی عبداللهی، عباس جمشیدی فر، امیر غفارمنش، امیر کربلایی زاده و علیرضا درویش از جمله بازیگرانی هستند که این روزها بیشتر مقابل دوربین هستند.

زالی درباره اینکه روند کلی تولید مجموعه در حال پخش "خوشنام" طی این مدت چگونه گذشت؟ توضیح داد: طبیعتا مشکلات مالی و عدم پرداخت اقساط همیشه پروژه های تلویزیونی را آزار می‌دهد که قطعا پروژه "خوشنام" هم مستثنی نبوده ولی حمایت هم می شود؛ یعنی آن طور نیست که بگویم اصلاً حمایت نمی‌شود. کلیت کار بد نبود، ضمن اینکه از طرفی ما درگیر بیماری هم بودیم و متاسفانه دوستانی از گروهمان درگیر کرونا شدند و کار برای مدتی تعطیل شد اما خدا را شکر به خیر گذشت و سریال را به موقع به پخش رساندیم.

تهیه کننده سریال طنز "خوشنام" همچنین خطاب به مخاطبان این سریال به کارگردانی علیرضا نجف زاده گفت: "خوشنام" داستان متفاوتی دارد و از فضای آپارتمان نشینی به دور است؛ ضمن اینکه داستان با موضوع اخلاقی پیش می رود و با ایام ماه مبارک رمضان کاملا مناسبت دارد. امیدواریم مخاطبان کار را دوست داشته باشند. ناگفته نماند که داستان اصلی"خوشنام" از قسمت سوم شروع می‌شود و برای مخاطبان جذاب تر می شود. به نوعی می توان گفت این مجموعه برای تماشاگران غافلگیری دارد؛ چراکه قرار است بازی‌های متفاوتی از بازیگران را ببینند.

زالی در پایان خبر داد: مهران رجبی، سبا سلیمانی و مصطفی حبیبی منش آخرین بازیگرانی بودند که به "خوشنام" اضافه شدند و هنوز بازی‌شان در این مجموعه شروع نشده و قرار است در سکانس‌های پایانی کار مقابل دوربین بروند.

جملاتی خطاب به مخاطبان سریال طنز رمضانی «خوشنام»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۶ ۱۹:۱۵

چه فیلم عالی👌👌👌👌👌👌😍😍😍

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۶ ۲۲:۵۲

قسمت سه رو هم دیدیم لطفا کلمه طنز و از اسم فیلم بردارید

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۷ ۲۱:۱۹

طنز نیست و اصلا غافلگیر هم نشدیم تا قسمت 3

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۸ ۱۰:۱۵

اسمش هست طنز تلخ زیبا اما ُبرنده فکر نمی کردم یه سریال ایرانی بتونه اینقدر تحت تاثیر قرارم بده

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۸ ۱۱:۴۰

یک شخصیت سایکوپت را به تصویر کشیدید. عمدتا شخصیتهای ضد اجتماعی بسیار بعید است که تغییر کنند، چون در ذات و ژن آنها نهادینه شده و اصلا بحث تغییر و توبه و ... مطرح نیست.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۸ ۱۲:۴۹

من راننده وانتم همونی که شب عیدی سگ و اوردم استبل اسب بعد موقع برگردوندن زباله رو بهم بجای ضایعات فروختین ۱۸۰ هزار تومنم ازم پول گرفتین سریالتونو میبینم داغم تازه میشه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۲۲:۳۲

سلام. به شدت سریال ضعیفی است و اصلا طنز نیست. نیم لیتر بنزین از ماشین کشیدن ماشین روشن نشد. و یا یگ‌کوله با خودش برده جایزه بگیره این اقا شهرام تو غار زندگی میکنه با چک پول و عابر بانک اشنایی نداره! خیلی زیادی پیش پا افتاده و ضعیف است بیشتر به کلید اسرار شبیه است

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۱ ۰۰:۳۷

داستانی ضعیف وانتخاب بازیگر مغایر با روح نقش،به نحوی که حتی اگر بازیگر هم متفاوت بود باز داستان آنقدر ضعیف هست که امکان نجات آن نیست و از فیلم هندی وفیلم فارسی وکلید اسرار ترکی معجونی درست شده به نام «خوشنام»متاسفم برای انتخاب این سریال در شبکه یک سیما

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۱ ۲۲:۲۹

خیلی سریال قشنگیه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۲ ۱۰:۳۵

آمیختن مفاهیم قرآنی با داستان سریالها بسیار جذاب است. سریال یوسف و اصحاب کهف جزو آثار فاخر سیما هستند. مانند فیلم های سینمایی به سریالهای برتر هم باید جایزه داد.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۸ ۲۲:۵۴

خیلی سریال ضعیفی از لحاظ داستانی هستش ، داستان سریال هیچ کششی نداره ، آخه کدوم آدم نصفه شب با یه در ترشی میره کارخونه که جایزه بگیره ؟؟ حیف این همه هزینه که صرف سریال به این بیخودی شده .

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۶ ۰۰:۳۵

افتضاحه. کجاش طنزه؟ سریال فقط مثل خانه به دوش و سه در چهار .

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۰۴ ۱۱:۰۵

ما از سریال راضی هستم واقعا عالی هست دمتون گرم

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۰ ۲۲:۲۰

واقعا متاسفم برای امیر کربلایی زاده آبروی زبان نیشابوری روبرد.واقعا متاسفم برای کارگران مجموعه حالم بهم خورد با لهجه لااقل یک بازیگر نیشابوری می‌آورید. متاسسسفم.

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۲ ۲۲:۵۶

طنز قشنگی است هرشب به عشق این سریال پای تلویزیون میشینیم با خانواده از موقعی که سرکله این امیر کربلای زاده پیدا شد دیگه اون جذابیت‌های قبلش نداره بازیگر کم بود

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۱۸ ۰۱:۴۴

یک قسمت ۴۳ دقیقه ای ۳۷ دقیقه اش سر بحث های الکی روایت های الکی حیف پول بیت المال ارزش جامعه ما توی دله دزدی و لات و لوت خلاصه شده اصلا رنگ اجتماع ما اینجوری نیست

avatar
۱۴۰۱-۰۲-۲۱ ۲۳:۳۸

عجب سریال عالی