• سه‌شنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401011607807
  • خبرنگار : 71496

گانتس، غزه را تهدید کرد

گانتس، غزه را تهدید کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش این رژیم برای اقدام در هر میدانی علیه غزه آماده است.

به گزارش ایسنا، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای با شبکه ۱۴ تلویزیون این رژیم مدعی شد، "ارتش همواره برای اقدام در هر کجا که لازم باشد در هر میدانی و نیز علیه غزه آماده است".

گانتس در ادامه مصاحبه با این شبکه عبری زبان مدعی شد: در حال حاضر آرامش بر آنجا حاکم است اما اگر این آرامش تمام شود، تمامی قدرت‌مان را علیه حماس و جهاد به کار خواهیم گرفت، آنها این را می‌دانند و امیدوارم ماه رمضان امسال عادی سپری شود.

گانتس پیش از این در مصاحبه‌ای با سایت "وای‌نت" گفته بود، "پیش‌بینی‌هایی در خصوص انجام حملات بیشتری چه در کرانه باختری و چه در قدس و حتی در قلب شهرهای "اسرائیلی" وجود دارند".

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پاسخ به این سوال که آیا حمله‌ای در راه است؟ گفت: بله ممکن است این اتفاق بیفتد، قطعا برخی افراد تمایل دارند حملاتی انجام دهند و ممکن است چنین احتمالی محقق شود.

او درباره احتمال افزایش تنش‌ها از غزه مدعی شد، "حماس به نوبه خود خواستار تنش نیست و در صورتی که هر گونه تنشی ایجاد شود، این ساکنان غزه از جمله حماس و جهاد اسلامی هستند که شکل و نوع ماه رمضانی را که می‌خواهد، انتخاب می‌کنند، اگر هرگونه تنشی رخ دهد، غزه رنج بسیاری را متحمل خواهد شد و پاسخ خشونت‌آمیزی خواهد داد، آنها از قدرت ما و امکاناتی که در اختیار داریم، مطلع هستند".

گانتس درباره شکاف‌های موجود در طول خط مواجهه با کرانه باختری گفت: این موضوع در دست بررسی است اما خطرات بزرگتر از اینها نیز وجود دارند.

این وزیر اسرائیلی درباره ماه رمضان و احتمال تشدید تنش در طول آن مدعی شد: می‌خواهیم تا حد امکان یک سیاست مدنی گسترده را پیاده کنیم و این کار را بر اساس ملاحظات امنیتی انجام می‌دهیم اما دولت "اسرائیل" هیچ تسهیلات و امکاناتی را تصویب نکرده است.

آویو کوخاوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در حکمی از نیروهای خود خواست برای حضور در عملیات "نگهبان دیوارهای ۲" آماده باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha