• سه‌شنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401011607985
  • خبرنگار : 71620

در تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور مطرح شد

لزوم شناسایی، معرفی و برخورد با عوامل آشکار و نهان حادثه ورزشگاه مشهد

 لزوم شناسایی، معرفی و برخورد با عوامل آشکار و نهان حادثه ورزشگاه مشهد

یک عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم در تذکرات کتبی نمایندگان مجلس از تذکر نماینده خرم آباد به وزیر کشور و وزیر امور خارجه مبنی بر لزوم شناسایی و معرفی و برخورد با عوامل آشکار و نهان حادثه ورزشگاه مشهد در جریان مسابقه فوتبال ایران- لبنان، خبر داد.

به گزارش ایسنا، روح الله متفکرآزاد در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد که به شرح زیر است:

منصورعلی زارعی نماینده ساری و ۱۸ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در تامین مسکن در مازندران، تذکر وی و قاسم ساعدی به وزیر نیرو درباره ضرورت تامین انرژی مورد نیاز برای شرکت صنعتی در بخش دودانگه شهرستان ساری. به همراه سید البرز حسینی به وزیر راه و شهرسازی:‌علت عدم اجرای طرح هفت تن در استان مازندران چیست؟

سید مجتبی محفوظی، نماینده آبادان به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی: علت تعلل دستگاه‌های اجرایی در برداشتن دژ خاکی در کرانه اروندرود با توجه به اخذ مجوز از ستاد نیروهای مسلح چیست؟

علی اکبر علیزاده برمی، نماینده دامغان و ۳۴ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی و وزیر کشور: لزوم تسریع در تامین جاده‌های مناطق دفاع مقدس راهیان نور. تذکر علیزاده و ۴۱ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صمت و وزیر کشور:‌ لزوم رسیدگی به افزایش قاچاق آرد به کشور ترکیه.

محمدرضا دشتی اردکانی به وزیر راه و شهرسازی و وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت آسفالت و تعریض جاده روستایی اردکان و افزایش سهمیه آرد شهرستان حوزه انتخابیه.

عباس مقتدایی، نماینده اصفهان به وزیر راه و شهرسازی و وزیر نفت: ضرورت بهینه‌سازی و به روز کردن ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور.

سید محمد مولوی نماینده آبادان به وزیر نیرو: ضرورت بهسازی و بتن کردن کانال اصلی انتقال آب از رودخانه بهمن شیر و ضرورت تکمیل و بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب آبادان.

سید محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده تبریز و ۴۲ نفر از نمایندگان به وزیر اطلاعات، وزیر بهداشت و درمان: ضرورت تمهیدات و مقررات لازم برای جایگزینی روش جدید یارانه دارو و جلوگیری از افزایش قیمت دارو با توجه به خرید قبلی با ارز ترجیحی.

فرهاد بشیری، نماینده پاکدشت و ۴۳ نفر از نمایندگان به وزیر ورزش و جوانان: ضرورت انجام اقدامات لازم برای به کاربردن نام کامل خلیج فارس توسط رئیس فیفا در مراحل بعدی مسابقات جام جهانی قطر.

مهرداد ویس کرمی، نماینده خرم آباد به وزیر کشور و وزیر امور خارجه: لزوم شناسایی و معرفی و برخورد با عوامل آشکار و نهان حادثه ورزشگاه مشهد در جریان مسابقه فوتبال ایران- لبنان. لزوم هوشیاری و عبرت از گذشته توسط تیم مذاکره کننده هسته‌ای.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و ۴۸ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان: لزوم برخورد با داروخانه های متخلفی که با عناوین مختلف وجوهی اضافه بر مبلغ دارو دریافت می‌کنند، تذکر وی و ۲۵ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم ثبت نم از متقاضیان مغفول مانده کادر مجرد نیروهای مسلح در طرح نهضت ملی مسکن یا طرح مسکن ملی نیروهای مسلح.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha