• سه‌شنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1401011608013
  • خبرنگار : 71603

تزریق ۳ دوز واکسن و تاییدیه مرکز بهداشت دانشگاه،‌شرط پذیرش خوابگاهیان الزهرا

تزریق ۳ دوز واکسن و تاییدیه مرکز بهداشت دانشگاه،‌شرط پذیرش خوابگاهیان الزهرا

دانشگاه الزهرا شرایط استفاده از خوابگاه‌های این دانشگاه از اواخر ماه جاری را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بر این اساس، تاریخ پذیرش و اسکان دانشجویان غیربومی روزانه مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به این نحو است که دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ و کارشناسی ورودی‌های ۹۷ و ۹۸ و ۹۹ پس از دریافت مجوز در روزهای ۲۰ و ۲۱ فروردین خواهد بود.

بنا بر اعلام دانشگاه الزهرا، تاریخ پذیرش و اسکان دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۴۰۰ این دانشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد.

دانشگاه الزهرا در مورد شرایط اسکان دانشجویان اعلام کرده که همراه داشتن کارت واکسن کرونا ( تزریق کامل ۳ دوز واکسن) به همراه تأییدیه مرکز بهداشت دانشگاه الزامی است.

همچنین، دانشجویانی که زمان تزریق دوز سوم واکسن آنها فرا نرسیده است باید به محض تزریق، مراتب را به اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه الزهرا اطلاع دهند تا اسکان مشروط آنها قطعی شود.

در اطلاعیه دانشگاه الزهرا تاکید شده که برای پذیرش، شیوه نامه‌های بهداشتی در محیط خوابگاه. باید رعایت شود.

دریافت مجوز اسکان از اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه الزهرا پس از تکمیل مراحل ثبت نام و تأیید درخواست در سامانه سمادالزامی است.

همچنین، نداشتن بدهی قبلی به صندوق رفاه دانشجویان از دیگر شرایط پذیرش است.

 البته دانشگاه الزهرا اعلام کرده که به دانشجویان شبانه و دانشجویان استان تهران و استان البرز خوابگاه تعلق نمی گیرد.

فرصت دو روزه دانشجویان ارشد برای ثبت نام خوابگاه

به گزارش ایسنا، دانشگاه الزهرا با توجه به مصوبه ستاد آموزش حضوری این دانشگاه مبنی بر حضور دانشجویان کارشناسی ارشد در دانشگاه، پذیرش و اسکان دانشجویان کارشناسی ارشد در خوابگاه‌ها را با رعایت شرایط خاص و پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌دهد.

با اعلام دانشگاه الزهرا، دانشجویان کارشناسی ارشد غیر بومی روزانه مشغول به تحصیل ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۰ و نیمسال دوم ۱۳۹۹ در صورت داشتن واحد آموزشی فعال می‌توانند طی امروز و فردا ۱۶ و ۱۷ فروردین با مراجعه به سامانه سماد به آدرس " https://samad.alzahra.ac.ir/index.rose" جهت پیش ثبت نام اقدام کنند.

دانشگاه الزهرا اعلام کرده که این دانشجویان در صورتی که در طی هفته فقط ۱ الی ۲ شب از خوابگاه استفاده می‌کنند، می‌توانند با پرداخت هزینه همان شب به صورت ترددی از شرایط اسکان بهره‌مند شوند.

دانشجویان کارشناسی ارشد غیر بومی روزانه مشغول به تحصیل ورودی نیمسال اول ۱۳۹۹ نیز، صرفا با انتخاب یکی از روش‌های زیر از طریق پیشخوان خدمت سامانه آموزشی گلستان می‌توانند اقدام به ثبت درخواست اسکان نمایند.

 درخواست حضور ترددی برای اسکان ۱ الی ۲ شب در هفته، درخواست حضور در بازه زمانی ۱ ماهه از ابتدا تا انتهای هر ماه با تایید استاد راهنمای پایان نامه و درخواست خوابگاه در تابستان.

با اعلام دانشگاه الزهرا، حضور در خوابگاه‌های این دانشگاه منوط به تزریق ۳ دوز واکسن و رعایت مقررات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک در همه فضاهای عمومی خوابگاه است.

انتهای پیام

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۶ ۲۱:۵۹

سلام . چهار نفر تو اتاقی بدون میز و صندلی نمی توانند زندگی کنند و صدمه می بینند .