• سه‌شنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۸:۴۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401011608171
  • خبرنگار : 50093

دادستان خراسان رضوی:

ضارب روحانیون حرم رضوی تبعه خارجی است

ضارب روحانیون حرم رضوی تبعه خارجی است
عکس تزئینی است

ایسنا/خراسان رضوی دادستان خراسان رضوی در خصوص جزییات حادثه صحن پیامبر اعظم(ص) در حرم رضوی گفت: پرونده این حادثه در دادسرای خراسان رضوی تشکیل شده و تحقیقات بیشتر در حال انجام است.

محمد حسین دورودی با اعلام اینکه ضارب سه روحانی در صحن پیامبر اعظم(ص) به همراه همدستانش دستگیر شده، اظهار کرد: پرونده این حادثه در دادسرای استان تشکیل شده و تحقیقات بیشتر در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی با بیان اینکه بازپرس ویژه قتل تحقیقات اولیه خود را آغاز کرده است، عنوان کرد: ضارب فردی با تبعه خارجی است.

بر اساس گزارش میزان بر اساس اطلاعیه روابط عمومی آستان قدس رضوی ساعتی پیش سه روحانی حاضر در صحن پیامبر اعظم(ص) با فردی که هویت آن در دست بررسی است، با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۶ ۲۱:۴۲

با سلام و احترام شخصاً این جانیت هولناک را محکوم می کنم و تسلیت برای خانواده داغدار آن مرحوم مغفور عرض می کنم و شفا عاجل برای آن دو عزیز دیگر ازخداوند منان خواستارم. * نکاتی را می خواستم یاد آورم شوم جنایت در تمام نقاط جهان محکوم است و فرد جنایت کار باید شدیداً مجازات و گرفتار شود. با توجه به قانون کیفری تا زمانکه ابعاد جرم کاملاً شناسایی و هویت مجرم اشکار نشود حدس و گمان ها بدان خود نوعی جرم است. خبر گزاری ها به بولد کردن عنوان خبری خود " فرد مهاجم تبعه خارجی بوده است " فکر نمی کنند که در این مرز بوم مهاجران افغان سالیانی است که از سر ی ناچاری و هراس دهدشت افکنان به این کشور روی آورده است و با میزبانی خوب مردم ایران روبرو بوده است. اما با عنوان های خبری نسنجیده افکار عمومی نسبت به جامعه مهاجر عوض می شود و سوء نگاه به این جامعه می شود. لذا از شما عزیزان و سروران که در نگارش، تنظیم و تدوین خبر نقشی دارید انتظار داریم سنجیده عمل کنید که مبادا از این جنایت بدبینی شان به دامنه مهاجر افتاد. بهرحال ابعاد قضیه روشن خواهد شد و جنایت کار به سزای عمل شان گرفتار خواهد شد از هر کجایی دنیا که باشد من الله توفیق

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۷ ۰۲:۱۴

چطور چاقو بردن تو حرم ؟