• سه‌شنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۳:۴۴
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 1401011608253
  • خبرنگار : 80001

برکناری نجات‌نیا توسط رستم قاسمی

«هدیه ۸۰ میلیونی» کار دست معاون وزیر راه داد

«هدیه ۸۰ میلیونی» کار دست معاون وزیر راه داد

فرزاد نجات‌نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی امروز با حکم وزیر راه و شهرسازی از این سمت کنار رفت.

به گزارش ایسنا، فرزاد نجات نیا - سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی در سفر چند روز قبل به شهرستان شیروان استان خراسان شمالی به دو دختر نونهال که به استقبالش آمده بودند، سفر به عتبات عالیات همراه با خانواده هدیه کرد.

به دنبال این اقدام، رستم قاسمی - وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری صادر و امروز مجتبی یزدانی را به جای نجات‌نیا به سمت معاون حقوقی و امور مجلس و استانهای وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

این جابجایی پس از آن صورت گرفت که حجت‌الاسلام حسین تکمیلی - امام جمعه شهرستان شیروان نسبت به هدیه نجات‌نیا اعتراض و هزینه چنین سفری را حدود ۸۰ میلیون تومان برآورد کرد. او گفت که اگر این مبلغ از جیب شخصی است ما برایتان کف میزنیم و تشکر می‌کنیم اما اگر دولتی است چنین حقی نداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۷ ۰۲:۳۸

بسم الله الرحمن الرحیم هزار آفرین به شرط رعایت در کلیه حاتم بخشی ها در حقوق ومزایا وسفرهای خارج و ...

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۷ ۰۳:۲۳

حالا گیریم ۸۰ میلیون تومن از جیب شخصی بوده ... آیا آن دو دختر نونهال قرار بوده دونفری و بدون همراه و بزرگتر عازم سفر عتبات بشوند یا دونفر هم باید همراه اون دوتا نونهال عازم میشدند و باز دوباره ۸۰ میلیون تومن دیگر نیز هزینه به خانواده ها تحمیل میشده ؟؟!! آخه یک مدیر و معاون بلند پایه نباید با خودش فکر کنه که جوگیر شدن و این مدل بذل و بخشش های هیجانی و دور از عقل و منطق چه عواقبی داره ؟ و احسنت بر آن امام جمعه فهیم و شجاع که به موقع و موثر وارد عمل شدند ...

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۷ ۱۴:۰۶

مهندس، دو نفر كودك به همراه خانواده هايشان مجموعا حدود 80 ميليون تومان

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۷ ۱۳:۰۳

درود وسلام واحسن به وزیر محترم راه بهترین کار کردند تذکر توبیخ اینها بدرد نمیخوره فقط برکناری وعزل .چونکه در ایران آنچه زیاد داریم مدیر کل ومعاونین وزارتخانه‌ها هستند اصلا وقتی وزیر هست دیگر معاون ومدیر کل معنی نداره آفرین آفرین واحسن به وزیر قاطع ودلسوز راه وسهرسازی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۷ ۱۳:۱۱

اگر اکثر امام جمعه های سراسر کشور اینجوری امربه معروف ونهی‌ازمنکر‌میکردند دیگر‌شاهد این‌همه اختلاس ودزدی درسازمانهای.‌‌دولتی‌نبودیم. احسن‌به‌امام‌جمعه‌‌شجاع‌و‌وزیر‌محترم‌و‌دلسوز‌راه‌وشهر‌سازی‌.. انشالله‌که‌این‌رویه‌برخورد‌قاطع‌با‌مدبران‌‌‌‌ ومعاونان متخلف‌که‌در‌نطفه‌خفه‌ شوند ....جای‌تشکر‌دارد‌هم‌از‌امام‌جمعه‌محترم‌وهم‌از‌وزیر‌محترم‌راه‌وشهرسازی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۷ ۱۶:۰۳

سلام و عرض ادب ضمن تشکر از امام جمعه محترم بابت این انتقاد و تبریک به مردم شیروان بابت داشتن اینچنین امام جمعه ای آرزو می کنم همه ای کاش همه ائمه جمعه در قبال بی قانونی مسئولین و از جمله فرمانداران مثل وی قد علم می کردند.