• چهارشنبه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401011708359
  • خبرنگار : 50176

استاندار:

برگزاری کنگره ملی شهدا یکی از وقایع مهم و پیش روی لرستان است

برگزاری کنگره ملی شهدا یکی از وقایع مهم و پیش روی لرستان است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: برگزاری کنگره ملی شهدا یکی از وقایع مهم و پیش روی استان است.

فرهاد زیویار در حاشیه جلسه هماهنگی ستاد کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز با حضور اعضای ستاد و روسای کمیته‌های مختلف گزارش اقداماتی که تاکنون در این زمینه انجام شده ارائه شد.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده تصریح کرد: همه این‌ها در مقابل کاری که شهدا انجام داده‌اند ناچیز است و باید اعتراف کنیم؛ ما هر چه هم انجام دهیم در مقابل ایثار، جانفشانی و گذشتن از تمام هستی توسط شهدا در راه خدا و برای این مرز و بوم و برای این کشور، قابل مقایسه نیست.

استاندار لرستان با بیان اینکه برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان یکی از وقایع مهم و پیش روی استان خواهد بود، خاطرنشان کرد: به همین منظور برنامه‌هایی در دست اقدام داریم و یکی از وقایع مهم سال ۱۴۰۱ و اوایل سال ۱۴۰۲ برگزاری کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید استان لرستان است و امیدوارم بتوانیم کارنامه خوبی در این زمینه ارائه دهیم.

زیویار اضافه کرد: در این جلسه کمیته‌های مختلف متکفل مأموریت‌هایی شدند و بنا شد بر اساس ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی استان مانند سپاه، بسیج، روحانیون و ... و مجموعه دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی استان متکفل مسئولیت‌هایی شدند و بنا شد کارهایی در همین راستا انجام دهند.

وی بیان کرد: به‌منظور افزایش سرعت و کیفیت کار و اینکه بتوانیم از عهده انجام آن به‌خوبی برآییم فاصله زمانی برگزاری جلسات از سه ماه به یک ماه الی ۴۵ روز کاهش یافت.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت تأمین منابع مالی و اعتبارات مورد نیاز برای برگزاری کنگره، افزود: با تدبیر لازم اعتبارات تأمین خواهد شد و با ابتکاراتی که انجام خواهد پذیرفت با مشارکت بخش دولتی، غیردولتی و ظرفیت‌های دیگری همچون ظرفیت خیرین و ... اعتبارات لازم تأمین شده و چشم‌انداز و برنامه‌ها تعیین خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha