• چهارشنبه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۶
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1401011708432
  • خبرنگار : 71660

نام دختران پوتین در فهرست تحریمی اتحادیه اروپا

نام دختران پوتین در فهرست تحریمی اتحادیه اروپا
از راست، «کاترینا تیخونووا» و « ماریا ورونتسوا»

هم زمان با اینکه اتحادیه اروپا "اقدامات تنبیهی" از جمله ممنوعیت واردات زغال سنگ از روسیه را اعلام کرده، بروکسل قصد دارد دختران ولادیمیر پوتین را با تحریم‌های جدید هدف قرار دهد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، نام «کاترینا تیخونووا» و « ماریا ورونتسوا»، دختران ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه که زندگی مخفیانه‌ای دارند، در پیش‌نویس فهرست افراد تحریمی است؛ از جمله تحریم‌شدگان می‌توان به سیاستمداران، الیگارش‌ها و خانواده‌های آن‌ها اشاره کرد.

این فهرست که قرار است تغییراتی در آن اعمال شود و به موجب این تغییرات، مسدود شدن دارایی‌ها و محدودیت‌های سفر جزو تحریم‌های جدید خواهند بود، امروز (چهارشنبه) برای تصویب مطرح می‌شود.

خانم ورونتسوا مالک یک پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت و بهداشت است و خانم تیخونووا یک موسسه هوش مصنوعی را در مسکو اداره می‌کند؛ بدین ترتیب این اقدام اتحادیه اروپا "بسیار نمادین" است تا مشخص شود که آیا دختران ولادیمیر پوتین دارایی‌هایی را در خارج از مسکو دارند یا خیر.

علاوه بر این، کمیسیون اروپا بسته‌ تحریمی جدیدی را علیه روسیه معرفی می‌کند، اقدامات محدودکننده‌ای از جمله ممنوعیت واردات زغال‌سنگ روسیه و ارسال تجهیزات جدید به این کشور.

اورزولا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپا گفت: ما همگی تصاویر وحشتناکی که از بوچا و سایر مناطق در اوکراین منتشر شده را مشاهده کردیم. این جنایات بی‌پاسخ نخواهد ماند.

همچنین در این خصوص، لیز تراس، وزیر امور خارجه انگلیس اظهار کرد که تحریم‌های غرب، اقتصاد روسیه را به "دوران اتحاد جماهیر شوروی" بازگردانده است و همچنین وی خواستار "اقدامات سخت‌تری" از جمله ارسال تجهیزات به کی‌یف شد تا جنگ در اوکراین را متوقف کند.

این سیاستمدار انگلیسی افزود که این اقدامات جدید با همکاری گروه ۷ (G۷) و اتحادیه اروپا انجام خواهد شد؛ اقداماتی که می‌تواند تحریم‌ها را علیه موسسات مالی در روسیه بیشتر کند.

از طرفی، سفیران اتحادیه اروپا درخصوص محدودیت‌های تجارتی علیه چهار بانک روسی، بخش کشاورزی و تولیدات و مواد غذایی و انرژی گفت‌وگو خواهند کرد. این در حالیست که سفیر روسیه در اتحادیه اروپا با اشاره به هشدار پوتین مبنی بر اینکه مسکو صادرات مواد غذایی به کشورهای "متخاصم" را به دقت "نظارت" خواهد کرد، نسبت به اقدام تلافی‌جویانه هشدار داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۷ ۱۲:۵۷

مرگ بر روسیه مرگ بر اکران مرگ بر کل کشور های خارجی بابا به داد ایران برسید شما چقدر نفهمید ایران را درست کنید مگر امام نگفت کاری به خارجی ها نداشته باشید پس کو که نصیحت امام را گوش کردن هرچن دوست عزیز قسمت می دم به امام زمان ایران را آباد کنین نه کشور های عربی و خارجی

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۷ ۱۵:۰۸

باید فرزندان مسئولین جمهوری اسلامی که با اختلاس و دزدی پولهای مردم فقیر ایران را به خارج از کشور انتقال داده اند و به عیش و نوش می پردازند و در بانک ها سپرده کرده اند و یا با آن پولها ملک می خرند را تحریم و پولهایشان را به نفع مردم ایران مصادره کند ! راستی چرا تحریم نمی کنند ؟ خودی هستند ! یا همه اش بازی است برای سرگرمی مردم ... !

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۷ ۱۵:۲۱

چه دخترهای زشتی پوتین دارد

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۷ ۲۰:۳۲

I LOVE TO SEE RUSSIA BEING DESTROYED CAZ OF WHAT THEY DID TO US IRANIANS IN THE PAST. THIS FUCKING COUNTRY TOOK SEVEN OF OUR STATES THAT NOW ARE INDEPENDENT COUNTRY FROM US. I LOVE TO SEE RUSSIA BEING CHOPPED LIKE A SALAD IN MILLIONS OF PIECED WHY NOT SAME WITH AMERICA AND ENGLAND AND ALL THOSE COUNTRIES WHO HAVE HURT US .

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۸ ۰۶:۰۸

هر اقدامی که باعث تضعیف روسیه بشود مفید هست

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۹:۲۷

پوتین هوشمند ترین ومقتدر ترین ریس جمهور قرن