• چهارشنبه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1401011708840
  • خبرنگار : 71451

جانبازان مدافعان بی‌منت نظام جمهوری اسلامی هستند

جانبازان مدافعان بی‌منت نظام جمهوری اسلامی هستند

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: جانبازان مایه سربلندی و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و ما هرگز نمی‌توانیم جای خانواده‌های فداکار آنان باشیم.

به گزارش ایسنا، سیدمحمد جلال زمانی به مناسبت ماه مبارک رمضان در دیدار با جمعی از جانبازان شهرستان سنندج با بیان اینکه جانبازان، تمثال وفاداری و ایثار،  و تصویرگر ایمان هستند،  بیان کرد: دیدار و تجلیل از جانبازان و ایثارگران نباید تنها در ایام بخصوصی باشد بلکه هر روز مغتنم است از یادگاران و قهرمانان دفاع مقدس یاد شود تا نسل امروز علاوه بر الگو گرفتن از رشادت‌ها و جانبازی‌های آنان، درباره رویدادهای دوران دفاع مقدس و دلاوری‌ها و شجاعت‌های جانبازان غیرتمند این مرز و بوم به مطالعه بپردازند و درس‌ها و پیام‌های زندگی‌ساز را از متن آن تاریخ ماندگار استخراج کنند.


وی افزود: تجلیل از جانبازان در واقع ارج نهادن به نام و مرام این عزیزان جان بر کف و تأسی به آموزه‌های بی‌بدیل ایثار و زنده نگه‌داشتن فرهنگ متعالی عاشورایی است و بدون تردید فداکاری و ایثار پاسداران و جانبازان این مرز و بوم بوده است که سربلندی و استواری نظام و میهن ما را تضمین کرده است و جوانمردی و از جان گذشتگی این بزرگ مردان تا ابد در تاریخ ایران زمین جاودانه خواهد ماند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان ادامه داد: جانبازان مایه سربلندی و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و ما هرگز نمی‌توانیم جای خانواده‌های فداکار آنان باشیم، زیرا رشادت‌ها و حماسه آفرینی آنها در طول هشت سال دفاع مقدس به عنوان برگ زرینی در دفتر خاطرات ملت ثبت شده است و هرگز از اذهان مردم شریف ایران اسلامی پاک شدنی نیست.

زمانی با اشاره به جهاد تبیین در فرمایش رهبری، خاطرنشان کرد: جانبازان نمونه بارزی از جهاد تبیین دوران دفاع مقدس هستند و ما باید برای نسل جوان از آنها الگوسازی کنیم، جانبازان مدافعان بی‌منت نظام جمهوری اسلامی هستند که جان خود را با الگو گرفتن از جانباز کربلا در کف اخلاص گذاشتند و از خودگذشتگی کردند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha