• پنجشنبه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1401011809263
  • منبع : دادستانی تهران

تقدیر مادر کودک اوتیسمی از پیگیری دستگاه قضایی

تقدیر مادر کودک اوتیسمی از پیگیری دستگاه قضایی

مادر کودک اوتیسمی که مورد هتاکی قرار گرفته بود از پیگیری سریع ماجرا توسط دستگاه قضایی تقدیر کرد و گفت: همه می‌گفتند برای پیگیری موضوع چند ماه باید دوندگی کنم.

به گزارش ایسنا به نقل از میزان  فیلمی در فضای مجازی سه شنبه شب (۱۶ فروردین ماه) منتشر شد که در آن فردی به بهانه پارک کردن یک خانم در محل پارک ویژه معلولان در حالی که فرزند اوتیسمی او نیز در ماشین همراهش بوده با وی برخورد نامناسبی کرده و علاوه بر توهین به این خانم به وسیله نقلیه او هم آسیب می‌رساند.

به دنبال انتشار این فیلم صالحی دادستان تهران بلافاصله دستور پیگیری فوری موضوع را صادر کرد و با پیگیری فوری قضایی صورت گرفته، راننده توهین کننده بازداشت و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

مادر این کودک اوتیسمی پس از بازداشت فرد خاطی در خصوص این اتفاق اظهار کرد: همه به من می‌گفتند که برای پیگیری این موضوع حداقل سه تا چهار ماه دوندگی دارم؛ و این برایم جای تعجب داشت که ظرف ۲۴ ساعت این شخص شناسایی شد و به دادسرا آمد. از آقای صالحی، دادستان تهران تشکر می‌کنم. هیچ وقت فکرش را نمی‌کردم به این سرعت درباره این موضوع اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره اظهار ندامت و پشیمانی فرد توهین کننده تاکید کرد: اگر اقدام فوری دادستانی تهران نبود حالا حالاها پرونده من در دادسرا و کلانتری بود.

این مادر در مورد منشا ماجرا نیز گفت: بحث و مشاجره و بعد آنچه در تصویر گویاست صرفا در مورد پارک کردن ماشین پیش آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۸ ۱۱:۵۰

پس ریشه مشکل جا پارکه و نه چیز دیگه. مشکلی همگانی که تقریبا همه با اون سر و کله می زنند. این مشکل باید حل بشه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۸ ۱۲:۲۱

نه جناب ریشه مشکل نبود فرهنگ در مورد جای پارک مخصوص افراد خاص است که دارای تابلو هم میباشد. نبود جای پارک بهانه ای است که مردم برای راحتی و توجیه خود میتراشند.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۸ ۱۲:۴۶

این تسریع درپرونده هتاکی راننده مردبه مادردختراوتیسمی،مرهون اینترنت وشبکه های مجازی-لعنتی-است.

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۸ ۱۳:۱۶

مشکل هرچی هم باشه مرداگه واقعامردباشه ،نبایدبه ی خانم بی احترامی وفهش و... بکنه اونم توخیابون وجامعه ،از طرفی هم بچه اون خانم اوتیسمی هستش .بامشکلات مالی وترافیک وجای پارک وهردردسری هم که برای ی مردپیش میاد بایداداب واحترام نگه داره ،به اعصاب وزبونش هم مسلط باشه اونم پیش خانواده وبچه ی طرف ،،

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۸ ۱۴:۰۵

اگر همه مسائلدر کشور به این سرعت پیگیری میشد اکثر مشکلات مردم حل میشد درود برکسانی که درهر مسولیتی خدا ووجدان را مد نظر قرار مدهندضمنا کسی که به یه خانوم مریض دار توهین میکنه انسان نیست