• جمعه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1401011909772
  • خبرنگار : 71553

تب گوجه فرنگی خوابید؟

تب گوجه فرنگی خوابید؟

مشاهدات بازار حاکی از آن است که قیمت گوجه فرنگی در برخی مغازه ها کاهش یافته و به زیر ۲۵ هزارتومان رسیده است.

به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته قیمت گوجه فرنگی در مغازه‌های سطح شهر تهران به کیلویی ۲۵ تا ۲۷ هزارتومان رسید. مغازه‌داران علت این افزایش قیمت را کاهش عرضه گوجه فرنگی در میدان مرکزی میوه‌و تره بار عنوان کردند و رئیس اتحادیه بارفروشان نیز علت این افزایش قیمت افسارگسیخته را مشکلات کامیون‌داران و کاهش تمایل آنها به بار زدن محصولات کشاورزی دانست.

وی همچنین اعلام کرد که در شرایط عادی حدود ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تن گوجه فرنگی وارد میدان میوه و تره‌بار می‌شد ولی این حجم در چند روز قبل به شدت تقلیل پیدا کرد.

اما روز گذشته نیز رییس اتحادیه بارفروشان اعلام کرد که با رایزنی‌های بخش خصوصی(بدون دخالت دولت) با کشاورزان و کامیون‌داران بار به میزان کافی از صبح پنج شنبه به ۳۰ استان کشور ارسال شد و رانندگان کامیون با پذیرش ۱۰ درصد افزایش نرخ کرایه پذیرفتند که به جاده‌ها بازگردند و همین مساله تنش قیمتی در میدان اصلی میوه‌وتره بار را کنترل کرد.

حالا اما براساس مشاهدات میدانی از برخی از مغازه‌های سطح شهر تهران به نظر می رسد تب افزایش قیمت گوجه فرنگی خوابیده و بیشتر مغازه‌ها گوجه فرنگی‌ را با نرخ کیلویی ۱۸ تا۲۵ هزارتومان به فروش می رسانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۹ ۱۲:۵۰

18تا 25 هزار تومان قیمت خوابیدش هست؟! بیدار بشه چی میشه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۹ ۱۲:۵۸

نه والا هنوز بیداره :))

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۹ ۱۳:۱۶

نمی خریم تا ارزون شه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۹ ۱۵:۲۸

سلام ، به نظر من دولت تو هر صنفی بازرس و نماینده جدی و پای کار داشته باشه تا قبل از بروز هر مشکلی تا جایی که میشه راهکار بدن و حلش کن تا این جوری نشه

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۱۹ ۱۶:۳۷

چشماتون اشتباه مشاهده می کند ، مشاهداتتان را اصلاح کنید ! ما پول می دهیم و نه نگاه ، کیلویی ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان در مغازه به فروش میرسد !

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۰:۱۵

گوجه که ۵ یا ۴ ماهه بار میده ۱۰ تومان به بالا هست ولی سیبی که با مشقت تولید میشه زیر ۱۰ تومان هست دلال در ایران پدر کشاورز رو در میاره این حق ملت نیست همین گوجه رو شاید ۵ الی ۶ تومن از دست کشاورز در میارن

avatar
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۰۷:۵۹

کیلویی ۵ هزار تا ۸هزار آمده ۲۵هراز این تب نیست جنون قیمته و ناکار آمدی ...